Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
A nagyméretű kijelzők mindig vonzzák a tekintetünket – legyen szó otthoni környezetről, utcai képernyőkről vagy az üzletközpontokban kihelyezett digitális reklámokról. Szemléletes példa erre az LG Electronics (LG) üzleti megoldások divíziójának legújabb projektje: a vállalat nemrégiben egy hatalmas méretű, nagyfelbontású digitális LED-kijelzőt helyezett ki Szöül egyik legfrekventáltabb utcáján, Gangnam városrészben.
Az ikonikus Teheran-ro (a “ro” a koreai nyelvben utcát jelent) körzet központjára gyakran úgy utalnak, mint a Times Square koreai változatára, hiszen a teret rengeteg elképesztő méretű kijelző öleli körbe, melyeken a legkülönfélébb márkák reklámjai futnak. A kormány által szabad kültéri hirdetési területnek nyilvánított övezetben az utcakép egy olyan nyitott arénára hasonlít, amelyben a nagy szórakoztatóközpontok, ruházati márkák és vállalatok mind a kijelzők mellett naponta elhaladó, nagyságrendileg 100 000 városlakó figyelméért küzdenek.
Az LG szemkápráztató digitális LED-kijelzőmegoldását nehéz nem észrevenni. A két feltűnően élénk, 10 000 nit-es fényerősségű kijelzőt – 21,8 méteres magasságukkal és 12 méteres szélességükkel – egy impozáns, 26 méter magas szerkezetre szerelték fel. Az egyedi felépítésű, 8,3 mm nagyságú pixelekből álló kétoldalú kijelző a Teheran-ro egyik legismertebb pontja, a Grand InterContinental Seoul Parnas Hotel előtt áll.
Az LG egyedi kijelzőmegoldása egy szabadon álló, kétoldalú hirdetőtábla, amely még egy olyan, a technológiai újdonságokat gyorsan adaptáló városban is újdonságnak számít, mint Szöul. Az LG a teljes projektet a kezdetektől a végéig felügyelte, beleértve a tartószerkezet megtervezését és kivitelezését is. Az LG sok más kijelzőtermékéhez – a televíziókhoz, monitorokhoz és laptopokhoz – hasonlóan a gangnami digitális LED-kijelzőt is rendkívül keskeny kávákkal alkotta meg, hogy a kijelzőn megjelenő gyönyörű képek mellett semmi ne vonja el a járókelők figyelmét.
A Gangnam városrész szívében felállított, az LG kiemelkedő kijelzőtechnológiájával megalkotott hatalmas képernyőt rögtön felismerik majd az arra járók, akik garantáltan nem fogják tudni levenni a szemüket a tábláról.
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Baktériumölő hatású töltőtokkal érkezik az LG legújabb vezeték nélküli fülhallgatója
- Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG VELVET okostelefon
- Az LG is elnyerte az General Motors innovációs díját
- Megnyílt a világ első LG LED képernyőtechnológiával felszerelt moziterme
- Már megvásárolható az LG új 8K OLED televíziója
- Licencszerződést kötött az LG és a Miele
- A járvány miatt lehet magasabb a villanyszámla
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Építőipari innováció: egyedülálló vizsgálatot végeznek a Széchenyi István Egyetem munkatársai
Igazi kuriózum az a vizsgálat, amelyet a győri Széchenyi István Egyetem Építőanyag- és Szerkezetvizsgáló Laboratóriumában végeznek az intézmény munkatársai. Feladatuk egy piaci bevezetés előtt álló termék, a rozsdamentes acélból készített, hullámos gerincű gerenda viselkedésének feltérképezése. A hullámos kialakítás jelentősége, hogy a gerinc merevsége nagyobb a hagyományos, egyenes gerinchez képest, ezáltal csökkenthető a profil vastagsága, súlya, végső soron bekerülési költsége és az előállítás környezeti terhelése is.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.