Május végén startolt a Publicis Groupe AI vezérelt platformja Magyarországon

forrás: Prím Online, 2020. június 4. 12:03

Egyedülálló módon egyesíti a szaktudást a technológiával a Publicis Groupe mesterséges intelligencia alapú platformja, a Marcel, ami lehetővé teszi, hogy a szervezet 83 000 nemzetközi munkatársa egyetlen közös talent-poolként működjön, és minden projektre az arra legalkalmasabb szakemberekből álló csapat állhasson össze. A világ harmadik legnagyobb marketingkommunikációs cége a koronavírus-járvány miatt a tervezettnél korábban, április végén indította el új innovációját először az Egyesült Államokban, hogy ebben a kritikus időszakban egyedülálló és a lehető legmagasabb szintű támogatást biztosítsa ügyfeleinek. Május végétől pedig a cégcsoport minden országában, így Magyarországon is elkezdődött a bevezetés.

Egyedülálló, a teljes nemzetközi szervezetet összekötő, mesterséges intelligencia alapú platformot mutatott be a Publicis Groupe. A vállalat alapítójáról elnevezett Marcel új alapokra helyezi az eddig holdingként működő cég struktúráját, hiszen lehetővé teszi, hogy a szervezet közel 83 000 munkatársa egy csapatként működjön, és az egyes projektekre mindig a legalkalmasabb szakemberekből álló nemzetközi csapatok alakulhassanak meg.

 

A Publicis Groupe határokon átívelő talent-poolja maximálisan igazodik az ügyfelek igényeihez, és minden helyzetben világszínvonalú megoldásokat nyújt azáltal, hogy egyesíti a kreatív, stratégiai és technológiai szaktudást. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a Publicis Groupe Hungary magyar munkatársai akár az amerikai piacon is kamatoztathatják tapasztalataikat, és fordítva: a budapesti leányvállalat sok nemzetközi szakemberrel működhet együtt, hogy ügyfeleiknek a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást nyújtsa. A Marcel a Microsoft AI és a Knowledge Graph technológiáit egyesítve rendszerezi és szűri 83 000 munkavállaló több mint 1 200 egységen belül termelt adatait. 

 

A vállalat a koronavírus-járvány miatt a vártnál hamarabb indította el a programot, hiszen minden eddiginél fontosabb, hogy a távolról dolgozó munkatársak közti kapcsolat zökkenőmentes legyen. Először az Amerikai Egyesült Államokban tesztelték az AI technológiát, május végére pedig a globális cégcsoport minden tagjánál, így a Publicis Groupe Hungary-nél is elkezdődött a bevezetés. A Marcel nemcsak az ügyfélélményt maximalizálja, hanem a vállalaton belül is korlátlan információáramlást és összeköttetést biztosít. Sőt elérhető a felületen egy „koronavírus tudás-tartalombázis”, amely a világ összes országára vonatkozó riportokat és analitikákat tartalmaz. 

 

De hogyan működik ez majd a magyar piacon? 

A rendszer tulajdonképpen egy „elismerés” alapú platform, ahol a munkalehetőségek – jobs és gigs – megjelennek. Ezekre azok a kollégák jelentkezhetnek, akiknek egy adott időszakban van extra kapacitása és a képességeik alapján a feladatra dedikálhatók. Egy-egy nemzetközi projekten való részvétel azoknak a kollégáknak ad kiugrási lehetőséget, akiknek a teljesítménye és tehetsége indokolja ennek a különleges lehetőségnek a kiaknázását. Az ügynökség dolgozói így nemzetközi tapasztalatra tehetnek szert, új területeken és feladatokban próbálhatják ki magukat, alakíthatják személyes fejlődésüket, miközben a motivációjukat és elkötelezettségüket is meg tudják őrizni. „Az ügynökségi munka mindig nagyon feszített és megterhelő, de az is nagyon fontos, hogy a kollégáknak nemzetközi szakmai fejlődési lehetőséget tudjunk biztosítani, és hosszú távon meg tudjuk tartani őket egy-egy feladatkörben, miközben a megújulásra is lehetőséget biztosítunk. Természetesen a magyar piacon felmerülő feladatok is meg fognak jelenni idővel a felületen, de mindez nem azt jelenti majd, hogy a magyar ügyfelek drágább szolgáltatást kapnának, ha például egy nemzetközi kolléga csatlakozik egy feladathoz. A csapat, a szakértelem és szaktudás szintje növelhető tovább ezzel a megoldással” – mondta Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezetője. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09