Bárki küldhet kávét a kórházakban robotoló hőseinknek

forrás: Prím Online, 2020. május 12. 10:44

Mostantól mi is hozzájárulhatunk, hogy a leterhelt egészségügyi dolgozók országszerte megkapják a nekik kijáró kávéadagot - köszönhetően a #kaveztasdadokit kezdeményezésnek.

A “Kávéztasd a dokit!” akció keretében kedvenc forróitalukkal segítik az egészségügyi dolgozókat. A folyamat teljességgel transzparens és nagyon egyszerű is: a kórházak az X-Presso felé jelzik az aktuális kávéigényüket, ők pedig megvehetővé teszik a kávét az adományoldalukon. Itt a csökkentett áron kínált kávék már az orvosokkal egyeztetve, előre leadott igény alapján válnak megvásárolhatóvá. Így abban is biztosak lehetünk, hogy minden helyre az éppen megfelelő termék kerül.

 

“Egyik reggel magam alatt voltam, és azon gondolkodtam, hogy valamilyen formában szeretnék segíteni a rászorulóknak. Épp ekkor kerestek fel a Debreceni Ultra Szurkolók, hogy szeretnének a kórházi dolgozóknak kávét venni. Innen már egyenes út vezetett az ötlet kidolgozásához” - árulta el Szabó László alias Kávés Laci, az X-Presso Coffee webshop tulajdonosa.

 

 

Hogyan adhatunk kávét az egészségügyi dolgozóknak?

A „Kávéztasd a dokit!” szlogen ne tévesszen meg senkit! A rendelést valóban az orvos adja le, aki összegyűjti az osztályon az igényeket, de minden dolgozó részesülhet belőle. Ezen felül alkatrészáron vállalja a cég a kávégépek mindenkori javítását is.

 

Várják az egészségügyi dolgozók jelentkezését

Most is várják az orvosok, egészségügyi dolgozók jelentkezését, akikkel aztán telefonon veszik fel a kapcsolatot, hogy megbeszéljék a rendelési igényt. De nem csak a kórházakhoz kerül a kávéadomány: legutóbb például épp az Országos Mentőszolgálat diszpécser központja részesült belőle, akikre kevesebb figyelem irányul, pedig az ő munkájuk is nagyon fontos. 

 

Nem maradnak ki a budapesti és vidéki mentőállomások sem: a kisebbek 2-3, a nagyobbak 5-10 kg kávéban részesülnek. Hogy épp pontosan kikhez jutott el a segítség, azt a Kórházellátó Facebook-oldalon is nyomon követhetjük. Május 10-én, a Mentők Napján is ünnepelték őket.

 

“Reményeink szerint a #kaveztasdadokit kampány nem fog egyik napról a másikra támogatók nélkül maradni. A rendkívüli vészhelyzet elmúlásával is folyamatosan fognak vásárolni az adományozók” - zárja Szabó László, aki már maga is több ezer kávéra elegendő alapanyagot adományozott.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14