Tovább bővül a Közlekedési Mobiljegy szolgáltatás
Fokozatosan kerül bevezetésre a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. Közlekedési Mobiljegy szolgáltatása, a következő hetekben egyre több díjtermék, egyre több városban válik elérhetővé.
Az ország több pontján, nagyvárosokban elérhető, a virológiai kitettséget csökkentő Közlekedési Mobiljegy szolgáltatásainak bővítése érdekében a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. frissítette az alkalmazását. A Társaság felhívja azon közösségi közlekedéssel utazó állampolgárok figyelmét, - akik Közlekedési Mobiljegy alkalmazást használnak - hogy a további zökkentőmentes használatához legkésőbb 2020. április 24. 10 óráig frissítsék telefonjukon a Közlekedési Mobiljegy alkalmazást.
Kapcsolódó cikkek
- Veszprém is bevezette a közlekedési mobiljegyet
- Már applikációval is vehetünk 30 napos bérletet a Volánbusz járataira
- Már Kecskeméten is vásárolhatunk mobiljegyet
- Már Miskolcon is elérhető a közlekedési mobiljegy
- Közlekedési mobiljeggyel vehetők igénybe a Volánbusz járatai
- Virológiai kitettséget csökkent a mobilfizetés használata
- Mobilfizetéssel is csökkenthető az ökológiai lábnyom
- Folyamatos növekedés a mobilfizetésben
- Tatabányán is bevezették a Közlekedési Mobiljegyet
- Nagy az érdeklődés a BKK Mobiljegy iránt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elhunyt Zsakó László, a hazai számítástechnika tanárképzés elindítója
Életének 67. évében elhunyt Zsakó László, az ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika Tanszék nyugalmazott egyetemi docense, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Tehetséggondozási Szakosztályának vezetője.
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.