Arcpajzsokkal védi az egészségügyi dolgozókat a reklámügynökség

forrás: Prím Online, 2020. március 27. 12:50

A koronavírus-járvány idején a Foto Reklámügynökség is szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy a frontvonalban helytálló hazai egészségügyi dolgozók a lehető legnagyobb biztonságban legyenek, ezért a cég arcpajzsok gyártásába kezdett. A védőfelszerelések ára éppen annyi, amivel meg tudják tartani a munkaerőjüket, de így is jóval a nemzetközi konkurencia alatt vannak. Első körben 12 ezer arcpajzsot készítenek, de ha a kereslet megkívánja, növelni fogják a darabszámot.

Az új kínai koronavírus alapjaiban változtatja meg az életünket az elkövetkező hetekre, hónapokra, a fertőzés visszaszorításáért az egyének szintjén kell cselekednünk. A szakértők mindenkitől azt kérik, aki teheti, maradjon otthon ezekben a nehéz időkben, de vannak, akik ezt nem tehetik meg. Ilyenek többek között a saját egészségüket sem féltő orvosok, nővérek, kórházi dolgozók.

 

A Foto Reklámügynökség lehetőségeihez mérten rajtuk szeretne segíteni a járvány idején, ezért arcpajzsok gyártásába kezdtek. Tankó Balázs, a cég marketingigazgatója arról beszélt, a védőfelszereléseket lézervágó géppel vágják ki, majd kézileg szerelik készre azokat.

 

„Mivel jelenleg Magyarországon hiány van az alapanyagból, kezdésnek 12 ezer arcpajzsot fogunk legyártani. A munkatársaink váltott műszakban dolgoznak a nap 24 órájában. Így számításaink szerint naponta ezer darab pajzsot tudunk elkészíteni és az egészségügyi dolgozóknak átadni” – magyarázta.

 

 

Mint fogalmazott, a cég így nemcsak az orvosok, nővérek egészségének megőrzéséhez járul hozzá, de munkát is tud adni az alkalmazottjainak, így nem kényszerülnek elbocsátásokra.

 

„Úgy alakítottuk ki a védőpajzsok árát, hogy azzal tudjuk finanszírozni a saját munkaerőnket, de még így is a nemzetközi konkurencia ára alatt vagyunk megközelítőleg 50 százalékkal. Megkerestünk több szakmai és egészségügyi dolgozókat tömörítő szervezetet, és szerencsére már most hatalmas az érdeklődés a termék iránt. A háziorvosok tömegesen rendelik, és amennyiben a 12 ezer pajzs nem lesz elég, úgy próbáljuk majd az alapanyagot külföldről pótolni” – tette hozzá a Foto Reklámügynökség marketingigazgatója.

 

 

A vállalat több olyan megoldáson is dolgozik emellett, amivel ki tudják szolgálni a járvány idején a hazai cégeket. Ilyen a gyógyszertárakba és a pénztárakhoz felszerelhető plexilap, a figyelmeztető és „sorban álló” padlómatricák, a megállítótáblák, de elkezdtek egy speciális műanyag ajtónyitót is gyártani, aminek használatával egyáltalán nem kell érintkezni a kilinccsel.

 

A Foto Reklámügynökség termékeiből bárki szabadon vásárolhat, további információk a cég honlapján érhetőek el.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14