Távmunka és kríziskommunikációs innováció
A koronavírus-járvány hazánkat sem kerülte el. Napról napra, óráról órára jelennek meg sokszor pánikkeltő információk a témával kapcsolatban. Munkáltatóként új kihívások elé állít minket a kialakult helyzet, amelyeket újfajta megoldásokkal és eszközökkel érdemes kezelnünk. Az azonnali és hiteles tájékoztatáshoz, valamint a távmunka kihívásaihoz kínál a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenes megoldást a Blue Colibri App.
A vírus megjelenése az egészségügyi kockázatok mellett, a gazdaságra is jelentős hatást gyakorol. A cégek előtt a legnagyobb kihívás a veszteségek minimalizálása és a megfelelő, hiteles, folyamatos tájékoztatás. Sorra jelennek meg olykor egymásnak ellentmondó információk a közösségi média felületeken és különböző portálokon. A bizonytalanság, az információ hiánya és a fokozódó pánik pedig jelentősen megnyirbálja a gazdaságot, és tovább rombolja a munkavállalói elkötelezettséget.
Távmunka és gyors tájékoztatás
A távmunka, tudásmegosztó rendszerek, online jelenlét, kommunikációs csatornák és még sok más terület fejlesztése nyújthat megoldást arra, hogy a koronavírus kapcsán kialakult helyzet ne ejtsen maradandó sebeket egy cég gazdasági helyzetén sem. A Blue Colibri App Smart a bizonytalanság leküzdésében segíti a felelős vállalatokat azzal, hogy olyan ingyenes felületet biztosít, amelyen a cégek azonnal tudják tájékoztatni a munkavállalóikat, akár kékgallérosokról legyen szó, akár szellemi munkavállalókról. A platform alkalmas a munkával kapcsolatos dokumentációk megosztására is, így könnyítve a távmunkát, amelyet sok cég most a vírus terjedésének megelőzése érdekében kötelezően rendel el.
Bármely krízis és vészhelyzet esetén az első és legfontosabb a megfelelő, hiteles és mindenekelőtt az azonnali tájékoztatás. Magyarország első átfogó belső kommunikációs kutatásának nemrégiben publikált eredményei alapján hazánkban a céges kommunikáció helyzete előtt számos fejlesztési út áll. Hatékony stratégiára, kompetens kommunikációs felelősökre, támogató kultúrára, valamint megfelelő tartalmakra és eszközökre van szükség a belső kommunikáció sikeréhez.
Több ezer munkavállaló elérése azonnal helytől függetlenül
A digitális megoldások hazánkban még kevésbé népszerűek, azonban olyan helyzetekben, akárcsak a mostani koronavírus-járvány rendkívül hatékonyan és egyszerűen adhatunk tájékoztatást a munkavállalóknak egy digitális platform segítségével. A Blue Colibri App Smart lehetővé teszi, hogy egyszerre több ezer munkavállalót érjünk el földrajzi helytől függetlenül. Valós idejű és azonnali híreket, kiemelt értesítőket osszunk meg, valamint tájékoztatásokat adjunk ki a higiéniai intézkedésekről és a megelőzésről, valamint az esetleges korlátozásokról az összes dolgozónak, vagy akár egyes csoportoknak. A munkavállalók anonim módon kérdezhetnek a menedzsmenttől, betegség, rosszullét esetén pedig azonnal jelezhetnek a vezetőség számára.
Felelős vállalatok, hatékony megelőzés
A Blue Colibri App Smartot azok a vállalatok is használhatják, ahol a munkavállalók többsége nem rendelkezik számítógéppel és/vagy vállalati e-mail címmel. Azokat a cégeket, akik 3 hónapig ingyen szeretnék kiegészíteni a hagyományos kommunikációs gyakorlataikat egy digitális megoldással, felgyorsított, 1-2 nap alatti bevezetési folyamattal támogatják.
Partnereik között már most is olyan szektorok meghatározó szereplőit tudhatnak, akik a koronavírus-veszélynek fokozottan vannak kitéve. Például a több mint 7 ezer munkavállalót foglalkoztató takarítással és üzemeltetéssel foglalkozó nagyvállalat, a B+N Referencia Zrt., vagy a közel 200 munkavállalót foglalkoztató autóipari J H Ziegler Magyarország Kft.
A Blue Colibrit jelenleg közel 18 ezer munkavállaló használja, ügyfeleik több mint fele küldött már tájékoztatást dolgozóinak a koronavírus kapcsán, ezen hírek olvasottsága pedig 75 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Koronavírus – az e-aláírás is segítheti a vállalatokat a felkészülésben
- Veszélybe kerülhetnek személyes adataink a koronavírus miatt?
- A hazai vállalatok működését is fenyegeti a koronavírus
- Ajándék Hipernet a szökőnapra
- Számos 2019-es és 2018-as modellén bővíti kínálatát az LG
- Karácsonyfadíszítéssel segíthetnek jó ügyet a Telenor ügyfelei
- A Zyxel új szolgáltatása növeli a hálózati biztonságot
- Kiterjesztett valóság teszi hatékonyabbá és biztonságosabbá a gyógyszerek csomagolását
- A munkavállalók mellett a munkáltatók is szeretik a távmunkát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.