A Citrixnél a Fujitsu lett “Az év partnere”
A Citrix Systems, Inc. mostani bejelentése szerint a Fujitsu nyerte el a vállalat által partnereknek odaítélt legmagasabb elismerést, „Az év partnere” díjat. A Fujitsu egyben „Az év globális rendszerintegrátora” is lett az EMEA térségben.
A bejelentésekre az orlandói Citrix Summiton, a Citrix éves partnerkonferenciáján és pénzügyi évének nyitórendezvényén került sor. A díjat a Fujitsu képviseletében Megumi Shimazu alelnök, a digitális infrastruktúraszolgáltatások üzletágának vezetője vette át, aki az ausztrál tűzvész károsultjait segítő jótékonysági szervezeteknek, köztük a Vörös Keresztnek ajánlotta fel a vele járó 20 ezer dollár készpénzt. A Citrix felajánlotta, hogy megduplázza az adományt, amelynek összege így eléri a 40 ezer dollárt.
A Citrix az elsősorban Ázsiában és a Csendes-óceáni régióban, Japánban és Európában lebonyolított sikeres közös projektek és az elnyert ügyfélmegbízások alapján választotta a Fujitsut „Az év partnerévé”. Az indoklásban kiemelték, hogy a Fujitsu Óceánia az első között vásárolta meg az intelligens képességeket nyújtó Citrix Workspace megoldást, amely mind a cég belső csapatai, mind pedig ügyfelei számára új alapokra helyezi a dolgozói élményt. A vállalatok közötti szoros kapcsolatot jól érzékelteti, hogy a partnerek nemrég integrálták egymással a Citrix Workspace megoldást és Fujitsu RunMyProcess Digital Suite termékeit. Az integráció révén az ügyfelek még hatékonyabbá és produktívabbá tehetik működésüket a feladatkiosztás intelligens és praktikus szervezésével és automatizálásával.
Az EMEA-régióbeli „Az év globális rendszerintegrátora” díj indoklásában a Citrix kifejtette, hogy partnerként dolgoznak a Fujitsuval a munkakörnyezetet, a hálózati működést és az analitikát egyaránt támogató, egységes megoldások kidolgozásán, amelyekkel a szervezetek felszabadíthatják az innovációban rejlő lehetőségeket, felkelthetik az ügyfelek érdeklődését és javíthatják termelékenységüket – mindezt anélkül, hogy ehhez kompromisszumot kellene kötniük a biztonság terén.
Kapcsolódó cikkek
- Öt megatrend, amely meghatározza a kiskereskedelem jövőjét
- Ismét bajnoki státuszt szerzett a Fujitsu
- A Fujitsu RunMyProcess összekapcsolja az embereket és a dolgokat
- A jövő munkakörnyezetének kialakításán dolgozik a Fujitsu és a Citrix
- A Fujitsu RunMyProcess védi az IoT-eszközök adatbiztonságát
- A Fujitsu RunMyProcess csatlakozik a Google Cloud partnerprogramjához
- Első helyen a Fujitsu a Canalys szállítói rangsorában
- A Fujitsu pozitív általános szállítói értékelést kapott a Gartnertől
- A Fujitsu új WebModeler fejlesztése egyszerűsíti és gyorsítja a digitális átalakulást
- A Fujitsu megint a „Vezetők” szegmensében a Gartner szerint
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.