Jó ütemben halad az Audi Hungaria napelemparkjának telepítése
Terv szerint haladnak a telepítési munkálatok az Audi Hungaria és az E.ON közös projektjében, amelynek eredményeként Európa legnagyobb, épületen kialakított fotovoltaikus rendszere épül az Audi Hungaria két logisztikai központjának tetején.
Az egyik épület 80 000 négyzetméteres tetőfelületén már valamennyi napelem a helyére került, ez több mint 20 000 egységet jelent. A projekt következő lépcsőjeként megkezdődött a másik 80 000 négyzetméternyi tetőfelület beépítése is.
A 36 000 napelemből álló, 12 megawatt beépített csúcsteljesítményű (MWp) naperőműpark az év végén kezdi meg működését, a jövőben évente több mint 9,5 GWh energiát fog termelni. Ez az energiamennyiség 5 000 háztartás éves energiaszükségletének felel meg. A megújuló forrásból megtermelt zöld áramnak köszönhetően mintegy 6 000 tonnával kevesebb szén-dioxid jut a levegőbe.
Video a munkálatokról: http://audiportal.hu/newseditorv2/dc/22/dc22b65c-130c-4e34-b24b-937a9daf0400.mp4
Kapcsolódó cikkek
- Magyar művész nyerte a Berlini Fényfesztivál fődíját
- Díjat nyert az E.ON EnergiaKaland programja
- Új elektromos töltőpontokat adott át Szolnokon az E.ON
- Díjazta az E.ON a legjobb hazai fenntarthatósági kezdeményezéseket
- Sikerrel zárult az 8. Iskolakezdés együtt! segélyakció
- Megérkeztek az első napelemek az Audi Hungariához
- Zöld oázis a Balaton Sound-on
- Az ABB digitális megoldásait használják a bajor gazdák
- Az E.ON segítségével frissítik az országos madárvédelmi térképet
- Új tanulmány: 2045-re az autók akár 100%-a elektromos lehet Németországban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).