Elindult a Bookline előkarácsonyi kampánya
Idén tavasszal látványosan megújult a Bookline, a sikeres redesign után pedig az oldal kényelmi funkciói is jelentős fejlesztéseken estek át. Novembertől – az olvasásnépszerűsítés mellett – a megújult szolgáltatásaira hívja fel a figyelmet az online webáruház kampánya. A kampányban kiemelt szerepet kapnak a márka dolgozói is.
2019. november 1. és december 15. között az olvasók promóciókon, egyedi kreatívokon és látványos outdoor megoldásokon keresztül ismerhetik meg a megújult kívánságlistát, ajándékküldő szolgáltatást, ajándékkeresőt, könyvértékelési rendszert és törzsvásárlói programot.
A kreatív koncepció követi a kampány fő gondolatát, miszerint a jó könyvek nemcsak a kikapcsolódásban segítenek, hanem formálják a személyiségünket és életünk részeivé is válnak. Ezt az olvasó és könyv közötti egyedi kapcsolatot mutatja be a Bookline előkarácsonyi kampánya. A webáruház 29 alkalmazottjának a főszereplésével a kreatívok egy-egy meghatározó könyvélményt dolgoznak fel.
A képeken szereplő márkanagykövetek egyenként választhatták ki kedvenc műfajaikat, a mögöttük megjelenő, az olvasásélményt bemutató árnyékaik pedig személyre szabott, kézzel készített illusztrációkkal készültek. A kreatívokon található könyvajánlók a sci-fi, mese, fantasy, hobbi, romantika és krimi műfajainak legfrissebb újdonságait mutatják be.
A november elején induló országos kampány mellett a hónap második hetétől az Akácfa és a Kádár utcában két tűzfalon, a Széna téren pedig épülethálón jelenik meg a Bookline kampánya, amikhez – a kampány fő gondolatát követve – külön készültek egyedi illusztrációk.
Kapcsolódó cikkek
- 12 ismert személyiség kampányol a szülők napi 15 percéért
- Aktuális témákkal bővült a Neumann Társaság ingyenesen letölthető kiberbiztonsági tankönyve
- Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait
- Szavazzon az irodalomra!
- Megújul a Bookline oldala
- A közösség finanszírozza az új startupkönyvet
- Állásbörzés fesztiváljegy a karácsonyfa alatt?
- Instagramon innen és túl
- Megjelent az ország első Instagram marketing szakkönyve
- Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.