Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők
A 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. A sportolási szokások kialakítása tehát akkor sem lehetetlen, ha gyermekünk idejének nagy részét inkább tölti online játékokkal, mintsem sportolással. A K&H az egészséges életmód és az e-sport támogatójaként ezért azt javasolja, érdemes megfigyelni, hogy a gyerekünk melyik online játékkal foglalkozik a legtöbbet. Könnyebben választhatunk számára olyan offline tevékenységet, mozgásformát, ami valóban tetszik neki, élményt nyújt, ha az kapcsolódik a játék típusához.
A Mozdulj Gamer Mozgalom kutatása szerint a 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. „A K&H mozdulj! programmal hosszú távú elkötelezettségünket fejezzük ki az egészség, az egészséges életmód iránt, amelynek része a sport. Az e-sportra mint a jövő sportjára tekintünk, ami számos hasonlóságot mutat a hagyományos sportokkal. A különböző online videójátékok esetében más-más készségek és képességek kellenek, így a játék típusa alapján az offline mozgásformák közül is könnyebben megtalálhatjuk gyermekünknek azokat, amelyekben örömüket lelhetik” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Milyen sportot válasszunk a kedvenc videójáték alapján?
Stratégiai játékok: A stratégiai játékok esetében, mint a League of Legends (LoL), a logikus és gyors gondolkodás, a csapatmunka, illetve az akár több órás játékidő jellemző. Ha gyermekünk az ilyen típusú játékok iránt érdeklődik, akkor azokat az offline tevékenységeket élvezheti, ahol hasonlóképpen előre fel kell építeni a lépéseket, és egy átgondolt taktika mentén kell haladni, társaikkal összedolgozva. Ilyen lehet bármelyik csapatsport, mint a röplabda, kézilabda vagy kosárlabda.
Kártyajátékok: A közismert online kártyajátékok kedvelőinek, mint a Hearthstone, az aktív agymunkát kívánó, 1-1 elleni küzdelmek nyújthatnak sikerélményt, így például a fallabdázás, a tenisz, a pingpong remek választás lehet.
Kalandjátékok: Az online kalandjátékok esetében, mint például a Call of Duty, olyan offline sportolási lehetőséget érdemes választani, ami izgalmakkal teli élményt nyújt a gyerekeknek. Akár egy kalandparkkal is meghozhatjuk gyermekünk kedvét a szikla vagy falmászáshoz, kötélmászáshoz, íjászathoz, ügyességi feladatokhoz.
Szójátékok: A Words of Wonders-höz hasonló szójátékok folyamatosan megoldandó feladatot nyújtanak, ezért az offline tevékenységben is olyat érdemes keresni, ami kreativitást, agytornát igényel. Így például kellő rejtélyt nyújthat a tájfutás vagy a geocaching.
Kirakós játékok: Ennél a játéktípusnál a monotóniatűrés az egyik legfontosabb készség, hiszen, mint a Jigsaw Puzzle-nél összpontosítani kell, amíg a kirakós összes darabja a helyére kerül. Ezért az egyhangúbb, monoton sportokat érezhetik magukhoz közelállóbbnak a gyerekek, mint a futás vagy az úszás.
Online sportok: Az online sportok esetében könnyebb lehet az offline tevékenység kiválasztása. Ha gyermekünk a FIFA játék rajongója, érdemes kilátogatni egy szabadtéri focipályára, hogy személyesen is kipróbálhassa, milyen érzés kapura lőni.
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- Biztonsági öv nélkül száguldozunk az internetes sztrádán
- NMHH: a rádióműsorok vetélytársaivá válnak az egyénileg összeállított tartalmak
- Kutatás: retteg, hogy összetöri, mégsem vigyáz eléggé okostelefonjára a magyar
- A Sony európai vizsgálata szerint a nagy képernyős tévék nagyobb élvezetet nyújtanak
- HONOR Színriport: A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont
- Így játszik egy magyar gamer
- Kutatás az elektronikus fizetésről
- Nem elég a technológiai beruházás, 7 dolog szükséges még az üzleti sikerességhez a jövőben
- A Z és az Y generáció számára a Facebook a munkaerőpiaci iránytű
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.