NMHH: országszerte 7,2 millióan rádióznak hetente
Naponta 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgattak rádiót 2019 második negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint, ami azt jelenti, hogy Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 86 százaléka hetente hallgat rádiót.
Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság körében egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel, amelyet a Petőfi Rádió – 1,3 millió fő – követ, majd a Kossuth Rádió 1,2 millió hallgatóval. A Rádió 1 átlag napi közönsége egymillió fő, ettől elmaradva áll ötödik helyen a Dankó Rádió (245 ezer hallgató). Hatodik helyre került a Bartók Rádió 105 ezer fős napi hallgatótáborral. Az InfoRádiót naponta 60 ezren választják, a Jazzy Rádiót 45 ezren, a Duna Worldot 18 ezren, a Tilos Rádiót pedig 11 ezren.
Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 58%-a naponta, míg 81%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót.
A fővárosban az átlagos napi hallgatószámot tekintve szinte fej fej mellett áll az élen a Retro Rádió 207 ezer fővel és a Rádió 1 205 ezer hallgatóval. Harmadik helyen zárt a Kossuth Rádió (170 ezer fő), negyedik pedig a Petőfi Rádió (134 ezer fő). Az InfoRádió napi elérése 31 ezer fő, a Jazzy Rádióé 27 ezer hallgató, a Bartók Rádióé 20 ezer fő. Napi 19 ezer hallgatóhoz szól a Dankó Rádió, 6 ezerhez pedig a Tilos Rádió.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács: négy közösségi tévé, illetve rádió nyert el rezsiköltség-támogatást
- Médiatanács: helytelen korhatár-besorolású volt a Bezár a bazár! egyik adása
- NMHH: indul az eljárás – augusztus 8-án lehet jelentkezni az 5G-s frekvenciákért
- NMHH: a rádióműsorok vetélytársaivá válnak az egyénileg összeállított tartalmak
- Tízezer eurós bírság az RTL II-nek a Való Világ pornográf tartalma miatt
- NMHH: későn értesítette ügyfeleit a Telekom a számlázási gyakorlata megváltoztatásáról
- Az Antenna Hungária marad az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró hálózatok üzemeltetője
- Médiatanács: a képújság alatt szóló rádióműsor közzétételét engedélyeztetni kell
- Rádiós döntések a Médiatanács legutóbbi ülésén
- Médiatanács: 47 millió forint rezsitámogatás helyi és körzeti, közösségi médiaszolgáltatóknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.