NMHH: országszerte 7,2 millióan rádióznak hetente

forrás: Prím Online, 2019. augusztus 2. 09:02

Naponta 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgattak rádiót 2019 második negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint, ami azt jelenti, hogy Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 86 százaléka hetente hallgat rádiót.

 

 

Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság körében egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel, amelyet a Petőfi Rádió – 1,3 millió fő – követ, majd a Kossuth Rádió 1,2 millió hallgatóval. A Rádió 1 átlag napi közönsége egymillió fő, ettől elmaradva áll ötödik helyen a Dankó Rádió (245 ezer hallgató). Hatodik helyre került a Bartók Rádió 105 ezer fős napi hallgatótáborral. Az InfoRádiót naponta 60 ezren választják, a Jazzy Rádiót 45 ezren, a Duna Worldot 18 ezren, a Tilos Rádiót pedig 11 ezren.

 

Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 58%-a naponta, míg 81%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót.

 

 

A fővárosban az átlagos napi hallgatószámot tekintve szinte fej fej mellett áll az élen a Retro Rádió 207 ezer fővel és a Rádió 1 205 ezer hallgatóval. Harmadik helyen zárt a Kossuth Rádió (170 ezer fő), negyedik pedig a Petőfi Rádió (134 ezer fő). Az InfoRádió napi elérése 31 ezer fő, a Jazzy Rádióé 27 ezer hallgató, a Bartók Rádióé 20 ezer fő. Napi 19 ezer hallgatóhoz szól a Dankó Rádió, 6 ezerhez pedig a Tilos Rádió. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14