Átadták az Év E-sport díjait a hétvégén
Kihirdették a K&H Év E-sport díjak nyerteseit a budapesti PlayIt rendezvényen. A 12 díjazottat egy 27 fős szakmai zsűri választotta ki a közel 300 jelölt közül, a közösségi szavazatok és szakmai szempontok figyelembe vételével.
Az eltökéltség, a kitartás és a kiváló teljesítmény alapján díjazták az e-sport kiemelkedő tehetségeit és kiválóságait, úgy mint az év csapatát, játékosát, kommentátorát, menedzserét, az év felfedezettjét, valamint életműdíj kategóriában is osztottak ki díjat.
2014 óta minden évben elismerik az e-sport hazai kiválóságait, így idén 12 kategóriában hirdették ki a K&H Év E-sport díjak nyerteseit: az év csapata, játékosai, kommentátora, menedzsere, felfedezettje, közönségdíjasai mellett életműdíj kategóriában is osztottak ki díjakat az eddig elért eredmények, a kitartó munka és eltökéltség alapján. A hazai e-sport közösség választotta ki a jelölteket, akik közül a szakmai vezetők kategóriánként három-három jelöltet juttattak tovább, majd egy 27 tagból álló szakmai zsűri szavazta meg a nyerteseket.
„A K&H tavaly óta támogatja a hazai e-sportot, így névadói voltunk a K&H e-kupa FIFA 19 versenynek, az idén áprilisban véget ért Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságon pedig két játék névadó támogatójaként is díjaztuk a legjobb csapatokat és e-sportolókat. Az e-sportra mint a jövő sportjára, az ebben legjobban teljesítő e-sportolókra pedig mint a jövő bajnokaira, tehetségeire tekintünk. A K&H Év E-sport díjakkal 12 kategóriában, több mint 300 jelölt közül, az eltökéltséget, kitartást és kiváló teljesítményt ismertük el a közösségi szavazatok és szakmai szempontok figyelembe vételével” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságot támogató K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
K&H díjat kaptak:
- K&H Év E-sportolója csapat kategória: Nice Gaming
- K&H Év E-sportolója játékos FPS kategória: Birgány „Raisy” Adrián
- K&H Év E-sportolója játékos MOBA kategória: Subicz „bluerzor” Dániel
- K&H Év E-sportolója sportjáték játékos kategória: Bereznay Dániel
- K&H Év E-sportolója játékos RTS/kártyajáték kategória: Penha Felizardo „Penhadani” Dániel
- K&H Év E-sport menedzsere/edzője kategória: Riczy „noizR” Dániel, Nádudvari „Robág” Gábor
- K&H Év E-sportolója különdíj kategória: Bányai Fanni, Rab Árpád, Mikó Lóránt, Zöld Donát
- K&H Év E-sportolója közönség díj játékos: Kiss “Vizicsacsi” Tamás
- K&H Év E-sportolója közönség díj kommentátor: Kárpáti „Buci” András
- K&H Év E-sport kommentátora kategória: Kárpáti „Buci” András
- K&H Év E-sport Felfedezettje: Bereznay Dániel
- K&H E-sport Életműdíj: Török „KODIAK” Balázs
„Örömteli számunkra, hogy a hazai e-sport életében immáron ötödik alkalommal ismerhettük el a kiválóságokat. A beérkezett rekordszámú jelölés és a díjazottak eddigi eredményei is azt mutatják, hogy bár sokan még csak most ismerkednek ezzel a területtel, Magyarország már most szép eredményeket tett le az asztalra, és nemzetközi szinten is elismert e-sport kiválóságaink vannak. A Magyar E-sport Szövetség a továbbiakban is arra törekszik, hogy ismert és elismert legyen az a munka, amit e-sportolóink és e-sport szakembereink a hazai elektronikus sportért tettek, tesznek nap mint nap" - mondta el Biró Balázs, a Magyar E-sport Szövetség elnöke a díjak átadásakor.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone és az ESL útjára indítja a világ első nemzetközi 5G mobil e-sport tornáját
- Jöhet a láthatatlan pénztárca
- Az AOC és a Red Bull új, hosszútávú partnerséget jelent be
- Ők lettek a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai
- Idén is drónparádé Óbudán
- Ők jutottak a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntőjébe
- Alliance csapata újra csatlakozik a Team Razer elit esport versenyzőinek klubjához
- Ami tegnap még játék volt, ma már (e) sport
- Kik lesznek a nemzeti e-sport bajnokok?
- eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.
Az AGON by AOC bővíti az új G4 gaming termékcsaládot
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – bemutatja a G4 sorozat legújabb tagjait az elismert AOC GAMING portfólióból, a 23,8 hüvelykes (60,5 cm) 24G4XE és a 27 hüvelykes (68,6 cm) 27G4XE modelleket. Az idén bemutatott, formabontó, lopakodó repülőgépek által inspirált dizájnnal rendelkező új G4 sorozat, a 24G4X és 27G4X állítható magasságú Full HD modellekkel, valamint a QHD Q27G4X modellel, már elérhető a piacon.
Először szerzett aranyérmet magyar csapat a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Az idén Szíria által rendezett Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpia (IIOT) világversenyt a miskolci Földes Ferenc Gimnázium diákjai nyerték meg a tíz résztvevő csapat közül. A világverseny előkészületeihez is jelentősen hozzájárult Magyarország, hiszen az idei versenyre kiválasztott feladatok kétharmadát magyarok állították össze.
A Vodafone országos hálózatfejlesztési programja újabb mérföldkőhöz érkezett
A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben, Székesfehérváron és Nyíregyházán élvezhetik a szolgáltató ügyfelei a gyorsabb mobilinternetet.