Először belül tegyünk rendet!
Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet.
A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen.
Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.
A Piac & Profit workshopján az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőik a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!
Témák és előadók
- A komplex, integrált vállalatirányítási rendszerek újraértelmezése.
- Előadó: Pálfi Attila ügyvezető, Inventis Üzleti Informatika Kft.
- Vállalatirányítási rendszer. Választási know-how!
- Előadó: Juhász Zsolt Revolution partner, kereskedelmi igazgató, REVOLUTION Software Kft.
- Dokumentumkezelés – gondolkodásmód, folyamatszervezés, technológia.
- Előadó: Hortobágyi Ágoston ügyvezető, DO-Q-MENT Kft.
- Smart ERP - intelligens, felhő alapú ügyviteli megoldás.
- Előadó: Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.
- Online, elektronikus számla – A NAV és a könyvelő kapcsolati hálózatában.
- Előadó: Dulkai Miklós kereskedelmi igazgató, Kulcs-Soft Nyrt.
- Így automatizáljuk a könyvelésünket: gyakorlati példák, lehetőségek
- Előadó: Kabai József ügyvezető,Távügyvitel Kft.
- Az irodai adminisztráció. Az ügyfélkezeléstől a postázásig.
- Előadó: Solcz-Ujvári Magdolna csoportvezető, Dokumentum menedzsment csoport, FŐTÁV Zrt.
- „Zárás” van. Tartsa kézben zárügyeit!
- Előadó: Szelthafner Zoltán üzletfejlesztési vezető, Hoge Kft.
- A végén úgyis papír kell.
- Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.
- Az ügyviteli szoftver alkalmazásának előnyei és GDPR kockázatai
- Előadó: Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.
- Cégmenedzser ügyviteli rendszerrel bizonylatszintig.
- Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.
- Ügyvitel csak folyamatba szervezetten.
- Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOW-er Group
- A vállalati szarkák ellen ügyviteli módszerekkel. A pénzügyi veszteség 2-4 %-ának okozói!
- Előadó: Róth Dénes ügyvezető, Proteus IT Risk Kft.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresebb üzlet – mesterséges intelligenciával
- IH, az ősz legnagyobb konferenciája
- Konferencia a mesterséges intelligenciáról
- Miként veszélyeztetheti a digitalizáció a demokráciát?
- A mesterséges intelligencia kutatásának legnagyobb ászai jönnek Budapestre
- A digitális reklámköltés alakulása
- Több ezer milliárd forintra lehet még idén pályázni
- Öt megatrend, ami a munka világát befolyásolja
- Az egyetemi hallgatók harmada már átélte a kapunyitási pánikot
- Német-magyar befektetői találkozó
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a negyedik nagy digitális kaland
A Digitális Tudásért Alapítvány (DTA), amely szívügyének tekinti a digitális oktatást hazánkban, ismét büszkén rendezi meg 2024. május 23-án, immáron negyedik alkalommal az ország legnagyobb digitális csapatversenyét, a Nagy Digitális Kaland-ot.
Legendás magyar konstruktőrök nyitják meg a School-Computer kiállítást Budapesten
Új helyszínen, a Neumann Társaság Báthori utca 16. alatti székházában mutat be időszaki kiállítást az Informatika Történeti Múzeum Alapítvány – alapítója, a Neumann Társaság szakmai anyagaira építve – az iskolagépek történetéről. School-Computer – a digitális kultúra megjelenése a közoktatásban a címe a tárlatnak, amely a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával május második felétől október végéig látogatható. A május 17-én, 17 órakor zajló megnyitón a legendás Homelab számítógépek konstruktőrei, Lukács József és Lukács Endre mesélnek a személyi számítógépek hőskoráról.
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.