Az Ericsson mesterséges intelligenciával teszi egyszerűbbé a hálózatok üzemeltetését

forrás: Prím Online, 2019. február 22. 10:02

Az Ericsson új, mesterséges intelligencia alapú menedzselt szolgáltatást vezet be kommunikációs szolgáltatók számára. A megoldás egy teljes körű (end-to-end) menedzselt szolgáltatásműködési modell, amely a mesterséges intelligencia, az automatizálás és a nagy mennyiségű adatban rejlő lehetőségek révén teljesen átalakítja a hálózati és IT működést, a hálózati tervezést és optimalizálást, valamint az alkalmazásfejlesztést és karbantartást is.

Az Ericsson Operations Engine elnevezésű megoldás közvetlenül és proaktívan kezeli a a menedzselt szolgáltatások komplexitása okozta kihívásokat, ahogy az iparág egyre inkább az 5G és az IoT elterjedése felé halad. A rendszer képes még a tényleges fennakadások kialakulása előtt közbeavatkozni, és elhárítani a probléma okát, így javítva a hálózatok működését, az ügyfélélményt és az elégedettséget.

 

 

Az Ericsson Operations Engine három építőelemből áll: 

  • Szolgáltatásközpontú üzleti modell: A mesterséges intelligencia, automatizálás és adatelemzések révén az Ericsson Operations Engine képes a szolgáltatók számára legfontosabb mutatókat megcélozni és azokon javítani. Így egyebek mellett segíthet az ügyfélélmény javításában, az árbevétel növelésében, vagy a hatékonyság javításában.
  • Teljes körű szolgáltatások: A megcélzott üzleti mutatók elérése mesterséges intelligencia alapú tervezés és optimalizálás, adatalapú működés, dinamikus bevezetés, alkalmazásfejlesztés és kollaboratív fejlesztések révén.
  • Komponensek: Kategóriájuk legjobb eszközei és folyamatai, amelyek lehetővé teszik az adatok, a mesterséges intelligencia, és az automatizálás előnyeinek, valamint a szolgáltatói területen meglévő szakértelem és a beruházások kiaknázását.

 

„A hálózatok működtetése rövid időn belül sokkal komplexebbé válik, ahogy az iparági résztvevők széles körben bevezetik az IoT és 5G szolgáltatásokat, virtualizálják a fő hálózatokat, és ugyanakkor bővítik az ügyfélélményt. Az Ericsson Operations Engine lehetővé teszi, hogy fenntartható módon differenciáljuk a menedzselt szolgáltatási ügyfeleinket, mivel a működtetés a hálózat-központúság helyett ügyfélélmény-központúság felé tolódik el. Lényegében az eddigi reaktív hálózatüzemeltetési módot proaktívra változtatja” – mondta el Peter Laurin, az Ericsson menedzselt szolgáltatásokért felelős alelnöke.

 

Az Ericsson Operations Engine-t, valamint a menedzselt szolgáltatások legújabb trendjeit és jövőjét az Ericsson a 2019-es barcelonai Mobil Világkongresszuson mutatja be.

 

Az Ericsson a 2019-es Mobil Világkongresszuson

Ne maradjon le az Ericsson bemutatóiról a február 25-28. között, Barcelonában rendezett MWC 2019 kiállításon, és ismerje meg az 5G és az IoT jövőjét. Bemutatják az 5G kínálta egyedi üzleti lehetőségeket, olyan, már megvalósult projekteken keresztül, amelyek egyaránt javítják a szolgáltatók üzletmenetét és az ügyfélélményt. Ne hagyja ki a lehetőséget, és tudjon meg többet a legújabb trendekről és technológiákról, amelyek az információ- és kommunikációtechnológiai iparág jelenét és jövőjét alakítják. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05