Online vásárlási szokásaink

forrás: Prím Online, 2019. február 19. 19:03

Vajon mennyi időt szánunk egyes termékek megvásárlására? Ebben a cikkben a ShopAlike csapata megvizsgálta, hogy mennyi ideig tartott az európai vevőknek bizonyos termékek online vásárlása 2018-ban. Vajon ki a leggyorsabb döntéshozó az online piacon és melyek azok a termékek, amelyeket alaposan megfontolunk vásárlás előtt? Vajon mennyire különböznek az európai nemzetek egymástól?

Ez a kutatás láthatóan bemutatja az európai vásárlók online szokásait. A legjobbat szeretnénk a gyerekeink számára, ezért több időt is fordítunk a nekik szánt termékekre. A babakocsik és az autós gyerekülések azok a termékek, melyeknél a vevő nagyobb kutatást készít vásárlás előtt. Ez még akkor is érvényes, hogyha csak egy gyerek overálról vagy esőruházatról beszélünk. Azonban, ha magunknak vásárolunk bármilyen ruházatot a vásárlási döntés sokkal hamarabb megtörténik. Csak egy órára van szükségünk ahhoz, hogy kinti öltözetet pl. kabátot vásároljunk, míg a tökéletes ruha megtalálása akár 7 napot is igénybe vehet.

 

 

 

Országok összehasonlítása

A 13 ország közül Magyarország az olaszok után 6. helyen végzett a leggyorsabb online vásárlók listáján. Országunk maga mögé utasítja a németeket, franciákat, dánokat és svédeket. Ezáltal elmondhatjuk, hogy az európai nemzetek között az online vásárlási listán az élmezőnyben végeztünk, hiszen átlagosan 5 nap 1 óra és 53 percig tart egy adott termék megvásárlása. Ez a szám valljuk be teljesen reális, hiszen látszik, hogy a magyar vevők átgondolva, kutatás után hoznak online vásárlási döntéseket.

 

 

Országos adatok

Országunkat tekintve az alábbi termékeket vásároljuk meg online a leggyorsabban és a leglassabban.

 

 

A kutatás alapján elmondható, hogy a magyarok leggyorsabban test- és szépségápolási készülékeket vásárolnak, míg meglepően egy kabátot vagy táskát akár 8-9 napig is nézegetnek. A leggyorsabb termékek között találhatóak még a plüss állatok, irodai cikkek, kozmetikumok, képkeretek és labdajátékok. A lista alján végzett a legtöbb ruházati cikk, napszemüvegek és nappali bútorok, mely azt mutatja, hogy igenis nagyon megfontoljuk, milyen ruházati termékekre költünk, vagy esetleg a legjobb akciókra vadászunk.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.

2024. május 5. 14:17

K&H: Kate tiszta nyereség

Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.   

2024. május 5. 11:59

Nagy a magyar cégek lemaradása a kisgyermekes anyák foglalkoztatásában

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint az országban körülbelül 300 ezer főnyi potenciális munkaerő áll rendelkezésre, bár ez a szám régiónként változó. A jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelt szükség van a kisgyermeket nevelő anyák munkaerőpiaci reintegrálásának fokozott támogatására. 

2024. május 5. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55