Számos újdonságot mutat be a Microsoft az idei BETT Show-n
Több száz vállalat és start-up mutatja be technológiai megoldásait Londonban a világ legnagyobb, több mint 34 000 látogatót vonzó oktatástechnológiai kiállításán, a BETT Show-n.
A rendezvényen – annak egyik fő partnereként – a Microsoft az idén is számos oktatástechnológiai újdonságot mutat be. Többek között a diszlexiás gyerekek tanulását segítő eszközöket, a kódolást játékos módon oktató Minecraftot, továbbá a a most bemutatkozó Code Jumpert. Az utóbbi egy olyan számítógép és szoftver, amely asztalra kiterítve, nagy, különböző formájú és színű gombokkal kezelhető, így könnyítve meg a gyengénlátó vagy vak gyermekek tanulását. A Code Jumper-rel ők is létrehozhatnak történeteket, dalokat, akár még vicceket is – egyszóval kódolhatnak, majd az így megszerzett képességekkel és tudással felnőttként is könnyebben boldogulhatnak.
Szintén a gyengénlátó gyerekeknek nyújtott segítséget a Microsoft Magyarország a decemberi Kódolás Órája napján: a vállalat önkéntesei a Gyengénlátók Általános Iskolájába látogattak el. Itt – a Digitális Tudásért Alapítvánnyal együttműködve – azt is megmutatták, miként segíthetik a gyengénlátó diákok tanulását a mesterséges intelligenciát alkalmazó alkalmazások és eszközök, amilyen például a Microsoft Hololens. A 21. századi oktatás kihívásaira a gyerekek mellett a jövő oktatóit is fel kell készíteni: ebből a megfontolásból hirdette meg tavaly a Microsoft Magyarország gyakornoki programját a fiatal tanároknak.
Az idei Bett Show-ról további részletek itt találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- 300 forintért Microsoft Office - átverés az eBay-en
- Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart
- Gyakornoki programban készülnek fel a jövő pedagógusai
- Legyél Te is az AI őrzője!
- Esély a gyengénlátó gyerekeknek: kódolni tanít a Microsoft
- Dolgozd be magad a munkába a Microsofttal!
- A Fujitsu PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack megoldása megkönnyíti a felhő bevezetését
- Munkatársunk a mesterséges intelligencia
- Bókok helyett 4 millió dollárral csábítja a vállalkozó hölgyeket a Microsoft
- Az E.ON a Microsofttal együttműködve kiemelt biztonságú, hatékony megoldást fejleszt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.