Videósorozat a fiatalok digitális eszközhasználatáról
Új videósorozatot indított a Vodafone, amely a fiatal korosztály digitális eszközhasználatáról szól. A három részes sorozatban a hazai szakértők mellett szót kaptak olyan fiatal influencerek is, akik a digitális világban szocializálódtak, és véleményvezérként szavuk elér az érintett korosztályhoz.
Kivel fogsz találkozni az első videóban?
- Steigervald Krisztián – generációkutató
- Fegyverneki Gergő – digitálispedagógia-szakértő
- Deliága Éva – pszichológus
- Matusek M. Zsuzsanna – az Országos Gyermekvédő Liga elnöke, internetbiztonsági szakértő
- Dr. Fromann Richárd – szociológus, a JátékosLét kutatás elindítója
- Kánai András – jövőkutató, a Vodafone marketingkommunikációs szakértője
- Lina&Panni – influencer páros
A téma fontosságát mutatja, hogy a Vodafone egy kifejezetten erre a kihívásra fókuszáló felületet is létrehozott (digitaliscsalad.hu), melynek célja, hogy legyen egy bármikor szabadon elérhető felület, ami hasznos és hiteles tartalmakkal, útmutatásokkal támogatja a szülőket. A cél, hogy mindenki, minden család és szülő megtalálja a saját válaszait, és kialakítsa a legmegfelelőbb családon belüli szokásrendszert.
Az első rész:
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország mérnökei segítenek a Mangkhut szupertájfun sújtotta Fülöp-szigeteken
- Robotprogramozással újít a Vodafone és a Skool
- Idén két Főállású Angyalt is hirdetett a Vodafone Alapítvány
- A Vodafone közzétette a szilveszteri forgalmi adatait
- Vodafone karácsonyi forgalmi adatok
- Merj digitális ajándékot tenni a fa alá
- Digitális tanácsadóval újít a Vodafone
- Innováció a közjó szolgálatában
- Székesfehérvár az okosvárossá válás küszöbén
- Digitális karácsony: hagyományos tartalom új keretben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.