Az ajándékozás örömével lepi meg ügyfeleit a Vodafone
A Vodafone idén kilép a karácsonyi szolgáltatói akciók megszokott medréből és egy teljesen egyedi, a szeretet ünnepéhez és a Vodafone digitalizációs törekvéseihez illeszkedő koncepciót valósít meg. Ez az Adni JóDolog, mellyel a Vodafone ügyfelei egész decemberben digitális ajándékokkal lephetik meg szeretteiket, melynek költségét a szolgáltató állja*.
A karácsonyi időszak az ajándékozásról szól, arról, hogy meglepjük mindazokat, akik számunkra kedvesek. A szolgáltatók is rendre megajándékozzák ilyenkor hűséges ügyfeleiket, jellemzően adattal, vagy percekkel. A Vodafone Magyarország azonban idén csavar egyet a megszokott gyakorlaton és az ajándékozás örömével, illetve a karácsony egész decemberre való kiterjesztésével lepi meg ügyfeleit: itt az Adni JóDolog! A karácsonyi kiegészítő a MyVodafone applikációban érhető el, a szolgáltató digitális hűségprogramján, a JóDolgok Programon belül. Az interaktív platform folyamatos újításai közé tartozik a most indult Adni JóDolog elnevezésű karácsonyi aktivitás is.
A kiegészítő a karácsony azon gondolatiságán alapul, miszerint jobb adni, mint kapni – mindenkinek, aki kedves nekünk! Nem kell, hogy a szeretet ünnepe csupán a szűk családi körre és két napra korlátozódjon. A szolgáltató arra bíztatja ügyfeleit, hogy tágítsák ki az ajándékozotti körüket és osszák meg mindenkivel a karácsony örömét, december folyamán bármelyik nap, hiszen a költségeket a szolgáltató állja. Az Adni JóDolog minderre lehetőséget biztosít, hiszen segítségével a Vodafone ügyfelek egész decemberben digitálisan ajándékozhatnak bárkinek, akinek csak szeretnének (feltétel, hogy az illetőnek legyen magyarországi, +36-os előhívójú mobiltelefonszáma).
„Úgy gondoljuk, az igazán minőségi szolgáltatás ott kezdődik, hogy a kötelező elemeken túl folyamatos innovációt és törődést kínálunk ügyfeleink számára. Ezt a törekvésünket testesíti meg az Adni JóDolog is, mellyel szerettünk volna a megszokottól eltérően, de a karácsony szellemiségéhez tökéletesen illeszkedve örömet szerezni ügyfeleinknek. A folyamatosan fejlődő adatelemzési módszereinknek köszönhetően releváns ajándékjavaslatokat kínáló Adni JóDolog a karácsony lényegét testesíti meg innovatív, digitális köntösben. Remélem sok-sok embernek, ajándékozónak és ajándékozottnak okozunk majd ezzel örömet” – ismertette az Adni JóDolog lényegét Carra Anita, a vállalat lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. Hozzátette, hogy érdemes időről időre ellátogatni a MyVodafone applikáción belül a JóDolgokhoz, hiszen a Vodafone-osokat itt újabb és újabb meglepetések, érdekes tartalmak várják.
_____________
* A kapcsolódó, december 31-ig felhasználható SMS-ek költségét a Vodafone 20 SMS-ig állja (a lépés nem Vodafone-os ismerős megajándékozása esetén nem kihagyható). Az elszámolás nem garantálható, hogy a meglepetéshez kapcsolódóan történik.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország mérnökei segítenek a Mangkhut szupertájfun sújtotta Fülöp-szigeteken
- November 22-ig még lehet pályázni Vodafone Főállású Angyalnak
- A Vodafone továbbra is a legvonzóbb munkahelyek között
- Az idei tanévben újjászületik a Vodafone Digitális Iskola Programja
- A Vodafone 1+1 ünnepi készülékkedvezménnyel kedveskedik a családoknak
- Új Vodafone telefon azoknak, akik többre vágynak
- Dr. Beck Györgyöt választotta elnökévé az NJSZT
- Meglepetéssel indul a jubileumi Főállású Angyal pályázat
- A Vodafone csatlakozott az EU Code Week kezdeményezéshez
- Az 5G az európai élvonalba röpítheti a magyar gazdaságot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.