Black Friday Maraton az egyik legnagyobb hazai webáruházban
A Mall.hu a lehető legegyszerűbben kínál stresszmentes vásárlást a Black Friday alkalmából: már november elejétől elindította a vásárlási akciókat. A Black Friday Maratonon minden 6. órában új akciót hirdetnek meg, így a lehető legszélesebb termékkörből válogathatnak a vásárlók. A megnövekedett forgalomra ráadásul megerősített logisztikai hálózattal készülnek, ami garantálja a rendelések biztonságos átvételét.
Black Friday Maraton-t hirdetett az egyik legnagyobb hazai webáruháznak számító Mall.hu. A minden korábbinál hosszabb kedvezményes időszak során hat óránként új terméket kínálnak akciós áron. Az egyes kedvezmények különböző ideig tartanak, két naptól akár pár hétig vagy a készlet erejéig. Már a napokban akár 20-40% kedvezménnyel juthatunk hozzá hűtőszekrényhez, HD televízióhoz, női táskákhoz vagy éppen téli sporteszközökhöz. A meghosszabbított akcióval a Mall.hu célja, hogy a karácsonyi ajándékok beszerzése ne kapkodó, utolsó pillanatra maradó feladat legyen, hanem az emberek békés, nyugodt körülmények között, stresszmentesen készülhessenek fel a szeretteik megajándékozására.
A Black Friday Maraton alkalmából megerősített logisztikai hálózat is a nyugodt vásárlást szolgálja. A vásárlók többféle szállítási módszer közül választhatnak. Az átvételi pontok már most meghosszabbított nyitvatartási idővel várják a vásárlókat, akik hétköznap 10:00-19:00 óra között, szombaton pedig 10:00-16:00 óra között ingyenesen vehetik át a megrendelt termékeket. Azok számára, akik egyáltalán nem szeretnék, hogy a nyitvatartási idő korlátozza őket, a csomagküldő szolgálatok folyamatosan szállítják a termékeket az ország minden pontjára. Újdonság, hogy kisméretű csomag esetén országosan már 990 forintért megtörténik a kiszállítás, aminek várható időpontja általában 2-6 nap között változik, amit a rendelési folyamat során minden esetben előre jeleznek. Érdemes azonban folyamatosan figyelni a Mall.hu Black Friday Maraton oldalát, mert a vásárlási kedvezmények mellett különböző szállítási akciókkal is jelentkezik az egyik legnagyobbnak számító hazai webáruház.
Kapcsolódó cikkek
- Euronics-GKI Digital: elhúzódik az idei Black Friday
- Minden idők legnagyobb eMAG Black Friday akciója jön
- Az Ön vállalata felkészült a karácsonyi rohamra?
- Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát
- Black Friday Magyarországon
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Nemzetközi online vásárlási trendek
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- Az online kereskedelemre is érvényes a versenyjog – újabb gigabírság multicégeknek
- 24 órán belüli áruhitellel erősít az eMAG
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.