A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?
Van, aki sóval és borssal eszi a káposztás tésztát, és van, aki cukorral. Van, aki középen nyomja a fogkrémet és van, aki a tubus végén. De hogy jön ez a mobilnetezéshez? A Telenor új reklámkampányából kiderül.
Az október 25-én indult integrált kampány célja, hogy bemutassa a Telenor rugalmasan használható mobilnet csomagjait és azt a hétköznapi tényt, hogy bár hajlamosak vagyunk ellentétekben és végletekben gondolkodni, az életünk és a szokásaink változhatnak és velük együtt mi is. Pont ezért, a Telenornál mostantól a belföldi mobilnet csomagok rugalmasan rendelhetőek, cserélhetőek, lemondhatóak akár havonta, az ügyfelek igényei szerint.
„Van, aki szerint az emberek két csoportba sorolhatóak szokásaik alapján, de szerintünk ez nincs így. A koncepció azt hivatott bemutatni, hogy a változás folyamatos, nem csak a világban, de a mi életünkben, szokásainkban is. Értjük, hogy az előfizetőink mobilnet-igényei sem állandóak, ezért az új rugalmasan használható mobilnet csomagjaink is ehhez igazodnak, amelyek közül a legnagyobb újdonságnak az 5000 Ft-ért elérhető 100 GB-os belföldi mobilnet csomag számít.” – mondta el Cséky Tímea, az integrált kommunikációs kampány vezetője.
„A telenoros reklámfilmekből már megszokott közvetlenség, egyszerűség határozza meg a kampány hangnemét. Hétköznapi embereket mutatunk be olyan helyzetekben, amelyekben az ember kétfélesége, pontosabban sokfélesége mutatkozik meg, és amelyekben bárki magára ismerhet. A kampány második felében egy extra reklámfilmet is használni fogunk, amelyben egy humoros csavarral emeljük ki, milyen könnyen és rugalmasan lehet a Telenornál a mobilnet csomagokat változtatni.” – mondta el Mitter Szabina, az integrált kommunikációs kampány marketing kommunikációs menedzsere.
A publikus, számlás előfizetéssel rendelkező lakossági előfizetők számára elérhető 100 GB-os adatjegy népszerűsítésére a Telenor Facebookon-oldalán #ez100 címmel nyereményjáték indul október 29-től, ahol egy fotópályázat keretein belül bárki nevezheti élményeit, a nyertes pedig továbbfejlesztheti képességeit egy fotótanfolyamon, hogy még jobban ki tudja használni a 100 GB adta lehetőségeket.
A kommunikációs koncepciót a Telenor Magyarország lead ügynöksége, a guts&brains DDB / Tribal Worldwide Sofia fejlesztette, míg a lokális megvalósításért és kiterjesztésért az Artificial Group felelt.
A kampány reklámfilmje:
Kapcsolódó cikkek
- Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
- A Huwei új csúcskészüléke már előrendelhető a Telenornál
- Péntektől kapható az iPhone XR a Telenornál
- A Telenor Magyarország a Mesterséges Intelligencia Koalíció alapító tagja
- Katasztrófavédelmi gyakorlatot tartott a Magyar Vöröskereszt a Telenor segítségével
- A magyarországi mobilhálózatok a második legjobbak a világon, a mobil videózást tekintve
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Új Telenor ajánlat az iskolakezdésre
- Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor
- Kedvezményes Samsung Galaxy Note9 előrendelés a Telenornál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.