CEBIT 2019 – még több újdonság
A Hannoverben évente megrendezett CEBIT, 2019-ben még több újdonsággal jelentkezik, mint eddig. Ötnapos, ultramodern és sokszínű lesz.
A CEBIT 2018-ban debütált új formájában: kiállítás, konferencia és fesztivál egyben. A kísérlet sikeresnek bizonyult, olyannyira, hogy a jövő évi tervek is csak kivitelezésre várnak. A kiállítók közül máris sokan átvették, alkalmazták az új megoldásokat.
Leszögezhető, hogy a kiállítás formai frissítése egy üzletileg hatékony és sikeres döntés volt, mely biztosítja a további fejlődést, növekedést. Az Európában egyedülálló esemény szervezőinek rövidtávú célja a kiállítás pozíciójának megerősítése a kontinensen.
A Deutsche Messe arra törekszik, hogy támogassa az üzleti élet és a társadalmi folyamatok digitális átalakítását. A CEBIT az informatikai szakemberek és a digitális döntéshozók tájékoztatására és útmutatásra szolgál az értékesítés, a marketing, a HR és a pénzügyek terén. Ez a program összekapcsolja a digitális jövő alakításában érintett valamennyi résztvevőt – nagyvállalatokkal, kkvkal, kezdő vállalkozásokkal, informatikai szakemberekkel, IT területen működő döntéshozókkal, befolyásos személyiségekkel, és így tovább.
A 2019-es CEBIT három részből áll: d!expo, d!talk, d!campus.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az új munkamódszerek, az AI, a blockchain technológia, a marketing és az értékesítés automatizálási megoldásai és számos más kulcsfontosságú technológia piacképes és minden típusú és méretű vállalat számára elfogadható legyen" - magyarázta Frese.
A "Digitized Services" nevű kiállítás – program a programban – bemutatja az IT szolgáltatási platformokat, és feltárja e folyamat szolgáltatási szektorra gyakorolt hatásait. A látogatók megismerkednek az olyan megoldásokkal is, amelyek számos digitális tudományterületet magukba foglalnak, beleértve az AI-t, a blockchaint, az adatelemzéseket és a kiberbiztonságot.
Jövőre a felhasználóipar lesz a leghangsúlyosabb témakör, amelyet alapjaiban formál át a digitalizáció.
"A Future Mobility nagy sikert aratott, köszönhetően a velünk szorosan együttműködő partnervállalatoknak. Bemutatták a mobilitást mint szolgáltatást, valamint azokat a technológiákat és szolgáltatókat, amelyek központi szerepet játszanak ezen a piacon.
A CEBIT 2019 hasonló módon mutatja majd be és tárja fel a digitális átalakítás hatását más felhasználói iparágakra, például a biztosításra, az egészségügyi ellátásra, valamint az állami szektorra is." – tette hozzá Frese.
A CEBIT 2019 reggel már 9 órától mindennap látogatható este 6 óráig, hétfőtől péntekig, kivéve a d!campus-t, amely minden este 22 óráig várja a látogatókat.
A CEBIT 2019 belépőjegyei már kaphatók. A teljes rendezvényre szóló jegy ára 100 €, a napijegy ára 50 €, míg az esti jegyek (érvényesek a 16 óra utáni belépésre) és a teljes rendezvényre szóló jegyek a diákok számára 25 euróba kerülnek.
A CEBIT 2019. június 24-től június 28-ig tart.
Kapcsolódó cikkek
- Véget ért a teljesen megújult CEBIT 2018
- Szabad Szoftver Konferencia és Kiállítás
- A közép-európai tech szektor krémje a prágai CES-en
- Utópia Szintetizátor – Interaktív Kiállítás és Konferencia
- Jön a China Smart Expo 2016
- Ismét Szabad Szoftver Konferencia Budapesten
- Okos Jövő Fórum 2015 konferencia és szakkiállítás Győrben
- Modern térinformatika: agráriumtól a várostervezésig
- Díjazták az energiatudatosságot
- A köztársasági elnök fogadta Neumann János lányát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.