Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé

forrás: Prím Online, 2018. szeptember 26. 16:11

Európa egyik vezető mobilfizetési vállalata, a Cellum együttműködési szerződést írt alá a Deloitte Touche Tohmatsu LLC-vel, Japán egyik legnagyobb szakmai szolgáltató vállalatával. A megállapodás célja, hogy a magyar cég QR-kódos fizetési megoldását piacra vigyék a szigetországban.

A több mint 127 milliós Japán a világ egyik legfejlettebb mobiltranzakciós piaca, és folyamatosan nő az okostelefon-használók száma. A Deloitte Touche Tohmatsu LLC saját kutatása szerint nagy az igény az országban a QR-kódos fizetési megoldások iránt; a technológiát már használók elégedettek vele, akik pedig még nem próbálták, szintén nyitottak rá.

 

A Cellum már kipróbált és bizonyított mobiltárca-technológiája 2011 óta érhető el a piacon és rendkívül testreszabható a helyi igényeknek megfelelően. A megállapodás értelmében a Deloitte Touche Tohmatsu LLC az üzleti partnerei számára a Cellum QR-kódos megoldását ajánlja.

 

„Japán egy nagyon izgalmas piac, különleges kultúrával, amihez tisztelettel kell közelítenünk. Ahelyett, hogy ugyanazt a megoldást próbáljuk ráerőltetni mindenkire, a helyi igényekhez kell igazítanunk a kínálatunkat. Szerencsére a technológiánk rendkívül rugalmas, így ezt könnyen meg tudjuk tenni.” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója. „Nagy reményeink vannak Japán kapcsán, és a Deloitte Touche Tohmatsu LLC szakértelme nagy segítséget nyújt számunkra. A megállapodás egy jelentős lépés a stratégiai céljaink megvalósításához.” – tette hozzá.

 

A Deloitte Touche Tohmatsu LLC a QR-kódos fizetési megoldások felhasználóiról készített kutatás felhasználásával segíti partnereit készpénzmentes fizetési stratégiáik kialakításában.

 

„A cél, hogy Japánban a készpénzmentes fizetések aránya a jelenlegi 20%-ról 80%-ra nőjön. Ehhez még mindig sokat tanulhatunk az országon kívüli példákból. A Cellum fizetési infrastruktúrája évek óta elérhető a piacon. A japán piaci szereplők előnyhöz juthatnak e platformmal, aminek segítségével azonnal bevezethetőek QR-kódos fizetési szolgáltatások. A Deloitte Touche Tohmatsu LLC örömmel támogatja a japán ügyfeleit ilyen szolgáltatások piacra vitelében és az adatbányászati lehetőségek kiaknázásában.” – mondta Kunikhiro Hattori, a Deloitte Touche Tohmatsu LLC tanácsadó partnere.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.

2024. május 5. 14:17

K&H: Kate tiszta nyereség

Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.   

2024. május 5. 11:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55