Viszlát papír, helló digitális megoldások
Számlabefizetés. Egy régi számla előkeresése. Ügyfélváltozás bejelentése. A részszámla összegének módosítása. Mindez néhány kattintással otthonról, vagy épp utazás közben, külföldön nyaralva is elintézhető.
Az E.ON célja, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. Az eddig elérhető fizetési módok mellett az energiaszolgáltató ezért nemrégiben bevezette a gyors és kényelmes, egyedi linken keresztüli számlafizetési lehetőséget.
Az online ügyfélszolgálatra belépve bárki beállíthatja, hogy e-mailes értesítés érkezzen számára, amikor elkészül a számlája. Ezt követően már minden hónapban egy e-mailben érkező linkre kattintva fizethető az aktuális számla, nem szükséges tehát belépni az online ügyfélszolgálatra. Kedvelt funkció emellett az e-mailes fizetési emlékeztető kérése, mellyel elkerülhető az elfelejtett számla miatti hátralék – ebben az esetben is tartalmazza az emlékeztető levél az egyedi linken keresztüli számlafizetési lehetőséget.
Folyamatosan növekszik azok száma, akik nem csak a számlafizetést szeretnék papírmentessé tenni, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni, és e-számlára váltanak. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, még mindig kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő tudjuk hívni, ezért sem szükséges a papírok tárolásával bajlódni. Az elektronikus számla választásával ráadásul a környezetünket is kíméljük.
Az online ügyintézési lehetőségek között néhány kattintással beállítható, hogy a tulajdonos előzetes e-mailes tájékoztatást kapjon az ingatlanjait érintő tervezett áram és gázszünetekről. További lehetőségként kérhető az is, hogy áramszünet kezdetekor és a hiba elhárításakor is értesítést kapjon az ügyfél.
Az E.ON Online ügyfélszolgálatának elérhetősége: eon.hu/ugyintezes
Az E.ON új fejlesztései annak az intézkedéscsomagnak a részei, melyek mindegyike azt célozza, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket.
Az energiavállalat néhány hete jelentette be, hogy megkezdte új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerének éles tesztüzemét, amelytől gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várnak.
A vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit nyár közepe óta Boti, egy, a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja, a nap 24 órájában rendelkezésre állva. E sorba illeszkedik a számlához és ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok digitálissá tétele, melyek a gyorsaságuk és kényelmességük mellett egyúttal csökkentett környezetterhelést is jelentenek.
Kapcsolódó cikkek
- Online térképen láthatóak a tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
- Balatonról indulnak a világ első Electrojetjei!
- A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján
- Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán
- Gyorsabbá válhat a hibaelhárítás az E.ON-nál
- Az Emirates lebilincselő 3D-s, 360 fokos betekintést ad a repülőgépeinek belsejébe
- Környezetvédelmi honlapot hozott létre az iASK
- Az adattudós az új szuperhős, aki megmentheti a földet
- Elektromos robogómegosztó szolgáltatás Budapesten
- Az ország legjobb ételeit keresik Magyarország első gasztrovlogjában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
Az Európai E-sport Szövetség tisztújításán magyar tisztségviselő is bizalmat kapott
33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi tag képviselte.
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
Rangos szakmai versenyen díjazták a Mercedes-Benz duális képzésének tanulóit
2 kategóriában győztek és összesen 4 dobogós helyet szereztek a Szakma Sztár Fesztiválon április 26-án a kecskeméti Mercedes-Benz Academy diákjai. Az országos versenysorozaton 21 tanuló 4 szakmában képviselte a Mercedes-Benz Hungary Kft.-t.