Az LG kibővített SIGNATUR termékcsaláddal érkezik az IFA kiállításra
Az LG Electronics (LG) prémium SIGNATURE termékcsaládjának kibővített kínálatával — új borhűtővel, szárítógéppel és alulfagyasztós hűtőszekrénnyel — érkezik a 2018-as berlini IFA szakkiállításra.
A 2016-ban indított SIGNATURE márka filozófiáját a The Art of Essence koncepció — a lényegre törekvés művészete — ihlette. Az LG SIGNATURE termékekre jellemző letisztultság az exkluzivitás élményét biztosítja a vásárlóknak.
A különleges, fényes fémkeretes LG SIGNATURE borhűtő egyszerre 65 üveg tárolására alkalmas. A készüléket számos innovatív technológiával szerelték fel: a Multi Temperature Control például megfelelő hőmérsékletet biztosít a különböző bortípusok számára. A borhűtő fiókos részében tárolt borok az Automatic Lift funkció révén gombnyomásra emelkednek ki, így biztosítva a könnyebb hozzáférést a palackokhoz. A hangfelismerő funkcióval távolról is kinyithatjuk a hűtő ajtaját vagy felkapcsolhatjuk a belső világítást, így az ajtó kinyitása nélkül, a sötétített üvegen keresztül nézhetünk be a hűtőbe — ezzel energiát spórolhatunk, és a borokat sem tesszük ki feleslegesen a számukra káros napfénynek.
Idén először került csúcskategóriás ruhaszárító az LG SIGNATURE termékcsalád tagjai közé. A 10 kilogramm kapacitású eszköz képes kiszámítani a gépbe rakott ruha mennyiségét, a szárítóprogramot pedig ennek megfelelően maga állítja be, bármilyen külső beavatkozás nélkül. A gyors szárítást a kondenzátor automatikus tisztítását biztosító rendszer (Condenser Automatic Cleansing System) segíti, amely víz áramoltatásával távolítja el a szöszöket, hogy a szárítógép folyamatosan maximális hatásfokon működhessen.
Az új LG SIGNATURE alulfagyasztós hűtőszekrény számos különleges tulajdonsággal bír. Az Automatic Lift funkció például nyitáskor szemmagasságba emeli a fiókot, így könnyebben hozzáférhetünk a hűtő tartalmához. A továbbfejlesztett Auto Door Open funkció révén a hűtő érzékeli, ha valaki közeledik, és automatikusan kétszer olyan szélesre nyitja az ajtókat, mint korábban — mindez valódi segítség, amikor a kezünk épp tele van a bevásárolt élelmiszerekkel.
A borhűtő esztétikájának és fejlett technológiájának bemutatására az LG SIGNATURE partnerségre lépett James Sucklinggal, a nemzetközi borközösség kiemelkedő alakjával, akinek kritikái széles körben olvasottak és elismertek. Suckling a berlini kiállításon VIP-borkóstolókon mutatja be az LG SIGNATURE standján, hogyan képes a borhűtő megőrizni, sőt javítani a borok ízét. A standnál a francia Lou Dumont borászat legjobb évjáratú borainak kóstolója áll a vendégek rendelkezésére.
„Gyönyörű formatervezés a legmodernebb technológiákkal ötvözve, megtartva a termék maximális funkcionalitását — ez az LG SIGNATURE” — mondta Song Dae-hyun, az LG Electronics háztartási elektronikai és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Az LG SIGNATURE kollekcióban immár hét termék érhető el, így még több fogyasztónk használhat olyan háztartási eszközt, amely valódi műalkotást idéz megjelenésével.”
Az IFA szakkiállítás látogatói maguk is megtekinthetik az LG SIGNATURE sorozat legújabb tagjait a vállalat standján, a Messe Berlin 18-as csarnokában.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Megérkezett az első intelligens viselhető robot
- Csúcskategóriás, beépíthető konyhai eszközök az LG kínálatában
- Az LG ThinQ televíziók tulajdonosai egyre több országban élvezhetik a Google Assistant szolgáltatást
- Az új TONE Platinum SE-n egyetlen gombnyomással indítható el a Google Fordító
- A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG új vezeték nélküli és intelligens XBOOM hangszórói
- Új Styler készülékeket mutat be az LG a 2018-as IFA-n
- Új, interaktív, érintőkijelzős LG televízió
- Ismét az LG készüléke lett az év OLED tévéje
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.
Egyszerű Airpods-tisztítás és új vezetékes headset gamereknek
Neked is fejtörést okoz, hogy mivel tudnád Apple Airpods fülhallgatódat megfelelően és károkozás nélkül tisztítani? Vagy épp teljesen másban vagy, és azon agyalsz, hogy milyen gaming headsettel tudnál megszabadulni a késleltetéstől? Akkor érdemes továbbolvasnod, mert a Sandberg most mindkét problémára elhozta a megoldást!
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.