Júliusban a Cartoon Network és a Boomerang csatornákat nyitotta ki a Telekom
A Telekom júliusban kimaxolja a vakációt és a szünidejüket töltő gyermekeknek kedvez, rögtön két csatornanyitással! 2018. július 2-án déltől, 2018. augusztus 1-je déli tizenkét óráig két gyerekcsatornát nyitott ki előfizetőinek a szolgáltató: a Cartoon Networköt és a Boomerangot.
A Cartoon Network bónusz csatornaként a 7-es, a Boomerang pedig a szokott helyen a 154-es programhelyen érhető el a Telekom kínálatában IPTV, DVB-S, TV GO platformokon, az Alap, Családi, Családi+HD, Szuper Családi HD csomaggal rendelkező előfizetőknek.
A Cartoon Network műsorkínálatában eredeti animációs sorozatokat nézhetnek a kicsik minden mennyiségben, úgy mint a Kalandra fel!, a Parkműsor, a Ben 10-sorozatok, vagy a Gumball csodálatos világa, de a műsoron megjelennek a Time Warner Warner Bros.-sorozatai közül többek között a Tini titánok, vagy a MAD. A Boomerangon minden gyerkőc megtalálja a kedvenc rajzfilmjeit, mint a Scooby-Doo, a Frédi és Béni, vagy A Rózsaszín Párduc és barátai!
A Telekom gondol arra is, hogy a családok a szünidőben többet vannak úton, ezért a két csatorna TV GO okostelefonos és tabletes platformon keresztül is elérhető, köszönhetően a Telekom szupergyors internet és maximális 4G hálózatának.
Kapcsolódó cikkek
- Az idősek sem maradhatnak ki a digitális világból!
- A Telekom a hazai piacon elsőként teszi lehetővé az eszközbe épített SIM-kártya használatát hálózatán
- Egy hónapig ingyenes a Nick Jr. csatorna a Telekomnál
- A Magyar Telekom reagálása az NMHH határozatára
- NMHH: Visszaélésekre alkalmas, ha SMS-üzenettel telefonegyenleget lehet feltölteni
- VR élmény a Budapest Parkban!
- A digitális jelenlétről szóló párbeszédre hív a Telekom
- Telekom ajándék a Domino-ügyfeleknek
- A Telekom Srbija és a SES Video új TV-csomagot indít Európában
- Moziklasszikusok végtelen mennyiségben, gyermeknapi bónusz és korlátlan humor a Telekomnál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).