Honor és FISE extrém sport kihívás indul “A bátraknak”
A Honor, a trendszetter, fiatal okostelefon e-brand szponzorálja a FISE World Series (Festival International des Sports Extrêmes), a világ legnagyobb extrémsport fesztiváljának jelenleg Montpelierben tartott francia szakaszát, amely 2018 május 9-én indult.
A Honor 2014 óta támogatja a FISE-t, 2016-ban pedig globális stratégiai partnerévé is vált. Ez egyike a Honor “bátor együttműködésének” a fiatal generáció és azok számára, akik a szívükben fiatalnak érzik magukat. A FISE a sport és az innováció izgalmas világát jelenti, ahol a sportolók új kihívások elé nézhetnek, kifejezhetik magukat és a határaikat kitolhatják a szélsőségekig!
"A FISE minden képzettségi szinten lévő sportolója a mi mottónkat képviseli: "A bátraknak", - mondta George Zhao, a Honor elnöke. "A Honor elkötelezett amellett, hogy a fiatalok egész generációjával építsünk ki kapcsolatot a világ minden táján, és segítsünk nekik egy izgalmas és trendi életmód kialakításában."
A Honor, a fiatal generáció számára született márka, életstílust teremt bárkinek, aki a lelkében fiatalnak érzi magát, valamint fejlett technológiát vezet be a zenében, az e-sportokban, a fotózásban és a sportokban való partnerségei révén.
Az ötnapos rendezvény évente több mint 2700 lelkes extrém sportolót fogad a világ minden tájáról. Profi és amatőr sportolók egyaránt versenyeznek hét extrémsport kategóriában: wakeboard, BMX, gördeszka, görkorcsolya, scooter, hegyi kerékpározás és parkour.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- Páratlan okostelefon mesterséges intelligenciával
- Jön a Honor új frissítése, az EMUI 8.0
- NFC fizetéssel könnyebb az élet
- Új Honor okostelefon a selfie-generációnak
- Honor: újrakezdés a régióban
- Három Huawei által gyártott készüléket díjaztak
- A Honor kiadta Magic névre hallgató csúcsmobilját
- Az intelligensotthon-piacon próbál szerencsét a szülinapos Honor
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: