Hetedszer gyűlt össze a kereskedelmi szakma
Ma tartják a Retail Konferenciát, a kiskereskedelemmel foglalkozó szakemberek legrangosabb technológiai seregszemléjét. Az egynapos, már 7. éve megrendezett esemény középponti témája a vásárlói élmény és az üzleti növekedés szolgálatába állított technológia.
Minden évben debütál néhány, a retail-hez köthető újdonság a konferencián, és ez az idén sincs másképp – mondta el az eseményt szervező, 25 éves Laurel Kft. vezetője. Bessenyei István hozzátette: az engedélyeztetés előtt álló, első, hazai fejlesztésű önkiszolgáló kassza, és a szintén újdonságnak számító eBlokk rendszer mellett a résztvevők megismerkedhetnek a világ talán legfejlettebb és legbiztonságosabb, blockchain alapú élelmiszerlánc-felügyeleti rendszerével, amely világszerte TE-FOOD néven válik egyre keresettebbé.
A konferencia előadói között szerepel mások mellett Pomázi Gyula helyettes államtitkár, Kozák Ákos, a GFK Hungária Kft. ügyvezetője, Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség (MNKSZ) főtitkára, Dr. Amigya Andrea, adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, Kurucz Péter, a Nielsen kereskedői kapcsolatok igazgatója valamint Sas István, címzetes docens és Szalókyné Tóth Judit üzleti tanácsadó.
Kapcsolódó cikkek
- Az USA-ba érkezett a Startup Campus Global Tour
- Flow, boldogság, jóllét a munkahelyen
- Nincs többé várakoztató zene az ügyfélszolgálatoknál?
- Itthon is kopogtat a tévézés jövője: az OTT az ingyenes földfelszíni televízióval lehet nyerő páros
- Új lendület a modern adatközpontokban és a munkavégzésben
- A mesterséges intelligencia már a hétköznapokban van
- Az innovációkban testet öltő adat
- Nagyvállalati kockázati tőke és új crowdfunding platform a Venture Capital Summit-on
- Az ember és a szakmai minőség felértékelődése a digitalizáció korában
- Formálódik egy új magyar „multi”
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.