Új marketing- és operatív igazgató a Microsoft Magyarországnál
Csanak Gabriella tölti be 2018. május 1-től a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatói pozícióját. Elődje, a cégtől március 5-én távozott Grósz Judit az RTL Klub digitális- és üzletfejlesztési igazgatójaként folytatja karrierjét.
Gabriella több mint 20 éves magyar és nemzetközi szakmai tapasztalattal rendelkezik, elsősorban üzlet- és termékfejlesztés, marketing kommunikáció, valamint értékesítési területeken. Az elmúlt években vezető beosztásban dolgozott banki, ICT és FMCG szektorban a Citibanknál, Raiffeisen banknál, a T-Systemsnél és a Sara Lee Douwe Egbertsnél.
„A vállalatokat, sőt az egész társadalmat érintő digitális átalakulás, a jelen egyik legmeghatározóbb kihívása. Ennek a folyamatnak az egyik kulcs szereplője az ICT szektor. Egyik elsődleges feladatomnak épp azt tekintem az új pozícióban, hogy elősegítsem a jövő technológiáinak elterjedését a hazai piacon nem pusztán annak technikai, hanem humán aspektusát is szem előtt tartva” – fogalmazott Csanak Gabriella.
A Microsoft Magyarország olyan eszközöket és szolgáltatásokat nyújt a vállalatoknak, melyek elősegítik digitális transzformációjukat és termékeik sikeres piaci bevezetését. A digitalizáció nemcsak technológiai, hanem társadalmi és gazdasági paradigmaváltást is jelent, hiszen teljesen új közösségi platformok és gazdasági ökoszisztémák kialakulását segíti elő, de akár az emberi civilizáció néhány alapvetését is újraírhatja.
Kapcsolódó cikkek
- Családi extrákkal erősít a Microsoft
- Nem megy a Windows Phone, a Microsoft 7800 munkatársától válik meg
- Billeg a Microsoft kontra Google
- Csak a felhőben javít, gyengül a Microsoft
- Dollármilliárdokat fizet a Microsoft a játékgyártó Minecraftért
- A Microsoft bezárja a Nokia komáromi gyárát
- Már nem Bill Gates a Microsoft legnagyobb részvényese
- Új vezető a Microsoftnál az e-kormányzati program erősítésére
- A Microsofté a Nokia mobilüzletága
- Sürgeti a vezércserét a Microsoft
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.