KKV-kat segít a Vodafone
A kis- és középvállalkozások számára a digitális átalakulás Európa-szerte nagy kihívást jelent, a hazai kis- és középvállalkozások 60 százaléka egy weboldallal és néhány számítógéppel rendelkezik – derül ki az Európai Bizottság által készített European Digital Progress Report tavalyi adataiból. A Vodafone Csoport 11 országban jelen lévő, digitális transzformációt támogató Ready Business Index megoldásának köszönhetően ez a jövőben változhat.
A digitális átalakulás európai szinten nagy kihívást jelent a vállalkozásoknak, különösen igaz ez a kisebb, 250 főnél kevesebb munkavállalót foglalkoztató KKV-kra. A legfrissebb EDPR kutatás szerint számítástechnikai ismerettel a vezetők 64 százaléka rendelkezik, és a vállalkozások 44 százaléka használja a közösségi média platformokat is marketingkommunikációs eszközként, csupán harmaduk használ valamilyen ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert (CRM), és alig 17 százalékuk értékesít online.
Ezeket a vállalatokat szeretné támogatni a Vodafone, a Ready Business Index bevezetésével. Az online kérdőív segítségével az érdeklődő vállalkozások fel tudják mérni a saját digitális fejlettségüket, illetve a kérdőív végén részletes eredmény-kimutatást kapnak saját működésükre, valamint értékeik alapján az iparágukban elfoglalt pozíciójukra vonatkozóan. Az Index mintegy 11 Vodafone országban már működik hasonló tartalommal és megjelenési formában, többek között Új-Zélandon, Dél-Afrikában, Angliában, Spanyolországban vagy Romániában.
„Hosszú távon a tudatos tervezés, a digitális kompetenciák fejlesztése, valamint az üzleti infokommunikációs megoldásokban rejlő potenciál kiaknázása jelenthet a megoldást a KKV-k számára is.” – mondta el Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletágának vezérigazgató-helyettese. „Tapasztalataink szerint a KKV-k digitális átállásának egyik legfontosabb követelménye a korszerű módszerek és naprakész információk megismerése, összegyűjtése. Ezek a technológiák – egyedi IoT megoldások, elektronikus fizetést biztosító megoldások, felhőszolgáltatások – teszik lehetővé a magyar a vállalkozók számára, hogy belépjenek a digitális világba relatív alacsony költségek mellett. A Ready Business Index segítségével a vállalkozások nem csak aktuális digitális fejlettségüket tudják felmérni, de az új kitöltési eredmények fényében egy folyamatosan frissülő adatbázis mentén követhetik nyomon digitális fejlődésük szakaszait.”
Kapcsolódó cikkek
- IoT megoldásokkal mutat zöld utat a Vodafone
- Európa új tigrisei
- Digitális gumiabroncs-ellenőrzés
- Karrier tanácsadó programot indít a Vodafone
- Indul a Vodafone és a Logiscool Nagy Digitális Kalandja!
- A Fujitsu kutatása szerint átlagosan 330 ezer euró veszteséget okoztak a kiskereskedelmi cégeknek a bukott digitalizálási projektek
- Vodafone: jön a feltöltőkártyás adategyeztetés!
- Mérföldkőhöz érkezett a Vodafone Digitális Iskola Programja
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- Testre rögzíthető szenzorokat tesztel a Vodafone
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.