A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
Idén Valentin-napon az adatforgalom nem szabhat határt a szerelemnek – a Vodafone meglepetés akciójának köszönhetően 90 gigabájtnyi plusz adatot kaphatnak az ügyfelek, akik így korlátok nélkül fejezhetik ki egymás iránti érzéseiket.
Akadnak, akik esetében a plusz adatnak kiemelt jelentősége is van – ahogyan az a Weisz Fanni főszereplésével készült videóban is látható. A Vodafone nekik és minden szerelmesnek egyaránt örömet kívánt okozni az akcióval, melynek keretében ráadásul az érintettek maguk választhatják meg, hogy februárban pontosan mely nap legyen az ő Valentin-napjuk!
A 90 gigabájtnyi figyelmesség a My Vodafone alkalmazás letöltését követően válik elérhetővé. A meghatározott Red és Go tarifákhoz, illetve 2018. január 31. előtt aktivált hangalapú feltöltőkártyákhoz 2018. február 2. és 28. között aktiválható a 90 GB, mely az aktiválást követő nap éjfélig belföldön és az Európai Unióban egyaránt felhasználható.
A My Vodafone applikáció letölthető az App Store-ból és a Google Play Áruházból is.
Kapcsolódó cikkek
- Hatalmas növekedés a Vodafone karácsonyi adatforgalmában
- Hatalmas adatforgalmat ad az első három hónapra a Vodafone Red
- Szingapúrban is Vodafone IoT bringákat lehet használni
- EasyRider a Vodafone-tól
- Valentin napon egy kedves ajándék vagy egy vacsora többet ér, mint bármennyi SMS
- Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél
- A jövő már a budapesti sarkon parkol
- Vodafone utazó klinikák segítik a HIV visszaszorítását Lesothóban
- A Vodafone felrázza a feltöltőkártyás piacot: 19 Ft-os perc és SMS díj feltöltőkártyával
- Ingyen nézhető Rihanna és a Metallica a Mobil Vodafone alkalmazásában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.