A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét
A Fujitsu technológiája segít tartani a menetrendet Európa egyik legforgalmasabb repülőterén. A magas rendelkezésre állási szintű, egységes Fujitsu ETERNUS tárolófürttel a KLM Equipment Services B.V. (KES) megduplázta kritikus nagyvállalati alkalmazásai sebességét és teljesítményét – fokozva ezzel a földi támogatás hatékonyságát és megbízhatóságát, ezen keresztül pedig a járatok pontosságát Amsterdam fő légikikötőjében, a Schiphol repülőtéren.
A KES a KLM Royal Dutch Airlines független leányvállalatként működik. Az amsterdami Schiphol repülőteret 1952 óta állandó belföldi bázisként használó légitársaság kiterjedt szakértelemmel és komoly hagyományokkal rendelkezik a földi kiszolgáló eszközök biztosítása terén – ideértve a repülőgépek földi kezeléséhez szükséges járműveket, eszközöket és a kapcsolatot a repülőtér logisztikai folyamatai felé. A KES célja a működési költségek csökkentése és az eszközök rendelkezésre állásának maximálása. A vállalat számára nem megengedhető a leállás, mert ez komoly negatív hatást gyakorolna a Schiphol működésére – amely a Skytrax piacvezető légi közlekedési piackutató cég szerint Európa 5. legjobb repülőtere.
A Fujitsu és SELECT Circle partnere, a SJ-Solutions B.V. két fürtözött Fujitsu Storage ETERNUS DX100 rendszert tervezett meg és állított üzembe két helyszínen a teljesítmény- és kapacitásproblémákkal küzdő, régi tárolóplatform helyett. A versenyképes áron maximális adat-rendelkezésreállást és üzletmenet-folytonosságot nyújtó Fujitsu megoldás nagy teljesítményű, skálázható tárkapacitást biztosít a KES valamennyi fontos üzleti funkciója számára, ideértve a vállalati eszközgazdálkodást (EAM), a pénzügyet, az integrált vállalatirányítási rendszert (ERP) és a KES 150 dolgozója által használt irodai alkalmazásokat.
„Környezetünk és az előttünk álló kihívások ismeretében a Fujitsu és az SJ-Solutions határidőre leszállította az igényeinknek és költségvetésünknek megfelelő megoldást. A bevezetés óta rendkívüli mértékben javult a teljesítményünk – másodperceként 180 ezer bemeneti/kimeneti műveletet (IOPS) támogat, ami azt jelenti, hogy kritikus eszközgazdálkodási alkalmazásunk kétszer olyan gyorsan működik, mint korábban, és így dolgozóink is produktívabbak. Nagyon örülünk, hogy sikerült zökkenőmentesen lebonyolítanunk a régi és az új rendszer közötti átállást, amelynek során 35 virtuális gépet kellett migrálnunk, a rajtuk lévő adatokkal együtt” – nyilatkozta Siwart van der Veen, a KLIM Equipment Services IKT-vezetője.
A két tükrözött eszközzel működő ETERNUS tárolófürt garantálja a 7x24 órás rendelkezésre állást – katasztrófa esetén biztosítva a teljes körű, automatikus visszaállást. Ha az egyik teljes tárolórendszer leáll, a másik mintegy öt másodpercen belül átveszi a szerepét.
A megbízhatóság, a robusztusság és a teljesítmény növelése mellett a Fujitsu megoldása a KES adattárolással kapcsolatos energiafogyasztását is 40%-kal mérsékelte, így kisebb lett az áramszámla, a hűtési költség és a környezeti hatás.
„Mindenki utálja, ha késik a járata. Hogy ez ritkábban forduljon elő a Schiphol repülőtéren, a KLM Equipment Services csapatával együttműködve próbáljuk elérni, hogy a földi eszközök működése a lehető legritkább esetben zavarja meg a menetrendet – például azzal, hogy nem áll rendelkezésre utashíd az érkező járatnál a kiszálláshoz. A KES felismerte, hogy folyamatos rendelkezésre állást megkövetelő, kritikus adatai és alkalmazásai támogatásához mindenképpen katasztrófatűrő konfigurációra van szükség, főleg akkor, ha nagy repülőtérről van szó. Tárolófürt-megoldásaink anélkül nyújtanak megbízhatóságot, hogy szükségtelenül fokoznák a komplexitást vagy jelentősen megnövelnék a költségeket. A Fujitsu ETERNUS DX100 tárolókra épülő virtualizált fürt egyetlen költséghatékony, valóban egységes architektúrában biztosítja a KES-nek az elvárt teljesítményt – fejlett stabilitással és hibatűréssel együtt. Büszkék vagyunk rá, hogy hozzásegíthettük Európa egyik legnagyobb repülőterét a hatékonyabb működéshez” – mutatott rá Olivier Delachapelle, a Fujitsu adatközpontokért felelős vezetője az EMEIA-régióban.
Kapcsolódó cikkek
- A legújabb PRIMEFLEX a kulcs a jövőbiztos IT-infrastruktúra gyors bevezetéséhez
- A Fujitsu PRIMERGY szerverek támogatják a mélytanulást
- A Fujitsu hordható eszközeit használták a Bridgestone World Solar Challenge versenyén
- A Fujitsu AI-megoldása forradalmasítja a gyártási folyamatokat
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
- A Fujitsu az SAP Ariba platformot választotta
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A Fujitsu PRIMEQUEST szerver új világrekordot állított fel
- A Gartner többszörösen elismeri a Fujitsu átfogó hibrid IT kínálatát
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.