MKB Bank: teljes siker az online számlanyitás!
Az MKB Bank a nagybankok közül elsőként, július 20-án - a szolgáltatást szabályozó jogszabály hatályba lépésének napján - indította online számlanyitási szolgáltatását. Az azóta eltelt rövid időszak alatt több mint száz új ügyfél nyitott számlát személyes megjelenés nélkül, a videó chat funkciónak köszönhetően.
Online szerződéskötés esetén a lakossági ügyfelek azonosítása és a szerződéskötés személyes megjelenés nélkül, videó chat funkción keresztül történik. Az MKB Bank ezt követően akár 2 órán belül megnyitja a bankszámlát, ezzel egyidejűleg megküldi az azonosítókat, amelyekkel az ügyfelek hozzájuthatnak az MKB PAY-be virtualizált MasterCard bankkártyájukhoz, így a szolgáltatás szinte azonnal használható.
Az MKB Bank online számlanyitás szolgáltatása a világ bármely pontjáról igénybe vehető. Az első hónap tapasztalatai alapján elsősorban a budapesti, valamint a nyugat-magyarországi régióban, Debrecen és Miskolc környékén népszerű a szolgáltatás. Napszakot tekintve hétköznap délelőtt 10 és 11 óra között, délután 16 és 17 óra között voltak a legaktívabbak az ügyfelek az online számlanyitás szolgáltatás igénybevételekor.
Hetényi Márk, az MKB Bank Digitális stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettese: „Az MKB Bank élen jár a legújabb digitális technológiák banki bevezetésében. Április elején döntöttünk arról, hogy - amint a jogszabályok lehetővé teszik - bevezetjük a videó chaten keresztül történő ügyfél-azonosítást. Kiváló digitális szakember gárdánknak és partnereinknek köszönhetően biztosak lehettünk benne, hogy rövid idő alatt be tudjuk vezetni a szolgáltatást. Az ügyfelek online számlanyitás iránti érdeklődése minden várakozásunkat felülmúlja. Az MKB Bank rendszere pontosan és kiegyensúlyozottan működik, hétköznapokon tartjuk a két órán belüli számlanyitást. Büszkék vagyunk arra, hogy egy hónap elteltével ennyi új ügyfelünk van, akik szolgáltatásunkkal kapcsolatban pozitív visszajelzéseket adnak.”
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.