Te vagy a következő Telenor Youth Forum 2017 résztvevő?
Közösségi médiában jártas, technológia iránt érdeklődő fiatalokat keresünk! Jelentkezz az ötödik, Oslóban és Bangkokban megrendezett Telenor Youth Forum programra, amely során bemutathatod, hogyan érnél el valódi változást a világban! A kiválasztott jelentkezők részt vehetnek a 2017-es oslói Nobel-békedíj átadáshoz kapcsolódó ünnepi rendezvényeken.
A Telenor Youth Forum (TYF) a Telenor Csoport és a Nobel Békeközpont által szervezett globális programsorozat. A közös kezdeményezés központi célja, hogy a fiatalok valódi változást érhessenek el a világban a digitális technológia segítségével. A program elmúlt négy éve során hét fiatal nyertes képviselte hazánkat a nemzetközi programban, akik globális kihívásokra kerestek digitális technológiákat felhasználó megoldásokat.
A 2017. évi TYF programba 20-28 éves fiatalok jelentkezhetnek, akik 2017. december 8- 10 között Oslóba, majd 2018 májusában Bangkokba utaznak, hogy a többi ország nyerteseivel együtt közös workshopokon vegyenek részt. A kiválasztott fiatalok egy éven keresztül heti két órában dolgoznak majd a projektjeiken egy virtuális csapat részeként, hogy a decemberi indító workshopon feltárt fontos társadalmi kihívásokra keressenek digitális válaszokat. A Telenor Csoport leányvállalatai 13 országból küldenek jelölteket a programba, akik a decemberi Nobel-békedíj átadásához kapcsolódó eseményeken is részt vesznek, ahol tovább inspirálódhatnak.
Merre tartanak a TYF 2016 küldöttei?
A tavalyi TYF program csapatai még dolgoznak a tavaly decemberben, Oslóban meghatározott digitális szolgáltatásokon. Témáik kiterjednek a klímaváltozás, a fiatal menekültek oktatása, a mentális egészséggel kapcsolatos tabutémák, a nemek közti egyenlőség, valamint a munkanélküliség problémakörére. A csapatok idén májusban Bangkokban találkoztak, ahol közösen fejlesztették tovább elképzeléseiket.
A fiatalok munkáját szakértő mentorok támogatják az UNICEF, a World Education Foundation, a Vöröskereszt, a Techfugees és a Telenor Research képviseletében. A mentorok a teljes TYF program során olyan releváns és nélkülözhetetlen tudással segítik a fiatalokat, mint a service design, szolgáltatás és termék prototyping, prezentációs és pitching készségek, a választott témákhoz kapcsolódó gyakorlati tapasztalatok. Mindegyik TYF program végén kiválasztják legsikeresebb nyertes csapatot, akiknek a megoldása legnagyobb hatást képes elérni. Ők egy második utazást nyernek Oslóba, ahol a következő program résztvevői előtt mutatják be a projektjüket.
Érdekel a lehetőség?
Ha szeretsz együtt dolgozni egy igazán nemzetközi csapattal, ha hiszel abban, hogy a digitális technológia valós, pozitív változást tud hozni a fejlődésben, ha nyitott vagy az új perspektívákra, amelyekkel nagy, globális problémákat lehet megoldani, te lehetsz a következő TYF nyertes, aki képviseli Magyarországot!
Olvasd el a pályázáshoz szükséges hasznos információkat a következő linken és jelentkezz augusztus 31-ig: www.telenor.com/youthforum/.
Kapcsolódó cikkek
- Online, SMS kóddal is szerződhetnek az adategyeztetésről lemaradt Telenor ügyfelek
- Kedvezményes mobilinternet a Telenortól
- Új vezérigazgató-helyettes a Telenornál
- Újabb eszközön költözik a nappalikba a Telenor online tévészolgáltatása
- Új vállalati értékesítési és marketingigazgatót nevezett ki a Telenor
- Folytatódik a digitális mentorprogram
- A Telenor 60 napig visszaadja a hívószámot és az egyenleget azoknak, akik lekésik a feltöltőkártyás adategyeztetést
- Így használják az emberek a korlátlan mobilinternetet Magyarországon
- Globális kampányt indít a Telenor Csoport az internetes zaklatás megfékezésére
- A legjobb magyar startupokat várja a Telenor Accelerate program
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.