Nyom(tat)ós segítség a mobil felhasználók számára
A papírmentes iroda egyre népszerűbb törekvés, a legtöbb munkahelyen azonban továbbra is szükség van nyomtatókra, hiszen számos iratot kell papíralapon megőrizni, egyes nyomtatott dokumentumokra pedig a jobb áttekinthetőség miatt van szükség.
A munkavégzési szokások ugyanakkor jelentősen megváltoztak az elmúlt években: ma már teljesen természetes, ha valaki nem asztali számítógépen, hanem valamilyen mobil eszközön dolgozik. Ezért általános igény a felhasználók részéről, hogy okostelefonokról, tabletekről és laptopokról is tudjanak anyagokat küldeni közvetlenül a nyomtatóra. Ha a papírmentesség terén még nem is sikerül lépést tartani az elvárásokkal, a mobil nyomtatás már rendkívül egyszerűen megvalósítható az olyan megoldások segítségével, mint például az iPrint.
A szoftverkészülékként elérhető eszköz lehetővé teszi, hogy a felhasználók önkiszolgáló módon nyomtassanak a szervezet összes, akár régebbi típusú nyomtatóján is bármilyen Android, BlackBerry, Chromebook, iOS vagy Windows mobil eszközről, illetve Linux, Mac vagy Windows asztali számítógépről. Az iPrint támogatja az Apple AirPrint megoldását, ennek köszönhetően a felhasználók egyszerűen, előzetes telepítés nélkül nyomtathatnak Mac és iOS eszközökről bármilyen, az Apple által tanúsított nyomtatón.
Az eszköz számos hasznos funkcióval könnyíti meg a mobil nyomtatást, beleértve a dokumentumkonvertálót és a QR-kód olvasót. A nyomtatási feladatok e-mailben vagy webes böngészőben is elküldhetők, ezáltal a nyomtatók előzetes telepítés nélkül is használhatók bármilyen készülékről. Az eszközben egy WalkUp Printing funkció is elérhető, amely csak akkor indítja el a nyomtatást, amikor a felhasználó a nyomtatón lévő gombbal, az azonosító kártyájával vagy az iPrint alkalmazással engedélyezi azt. Ezáltal segít elkerülni a véletlenül elküldött nyomtatási feladatokkal járó pazarlást, valamint növeli a dokumentumbiztonságot. A felhasználókat továbbá egy nyomtatói portál is segíti az egyszerű használatban, amelyen keresztül gyorsabban kereshetik meg, érhetik el és vehetik igénybe az infrastruktúrában található nyomtatókat.
Kapcsolódó cikkek
- A kis irodákat is felpörgeti okos dokumentumkezelő eszközökre épülő technológiai váltás
- Magyarországon is elérhető a KKV-k igényeire szabott, nagy sebességű, A3-as multifunkciós nyomtató
- A Lexmark bemutatja a nagyigényű munkacsoportoknak szánt A3-as nyomtatómegoldások legújabb generációját
- A vállalatok 70 százaléka aggódik a tárolási kihívások miatt
- WannaCry: sírás helyett tartsuk frissen a rendszereket!
- Bemutatkozott az OKI új fehér toneres nyomtatója
- Az Epson SureColor SC-S sorozatú ecosolvent nyomtatók kategóriájuk legkedveltebb készülékei Európában
- Készülj fel a jövőre, csomagolj konténerbe!
- Hatékonyság és biztonság mindenek felett
- Egy mítosz vége: hat általános tévhit az üzleti tintasugaras nyomtatással kapcsolatban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.