A Fujitsu optimalizálja az SAP-környezeteket a digitális világ követelményei szerint

forrás: Prím Online, 2017. május 26. 12:31

A Fujitsu segítségével a szervezetek teljes körűen optimalizált SAP-környezeteket alakíthatnak ki, felgyorsítva ezzel digitális átalakulásukat és megalapozva a jövőbeni megbízható kritikus számítástechnikai működést. 

A Fujitsu alaposan ismeri az SAP-t és üzleti folyamatait – több mint 10 ezer közös ügyfele van az SAP-val, a két cég technológiai partnerkapcsolata pedig 40 éves múltra tekint vissza. A Fujitsu hardvereit és szolgáltatási szakértelmét bevetve ésszerűsíti, konszolidálja, és teljes körűen összehangolja az SAP-környezetek működését; bevált módszertannal egyszerűsíti az SAP-bevezetés folyamatát; és segítséget nyújt ügyfeleinek ahhoz, hogy kiaknázhassák az SAP memórialapú relációsadatbázis-kezelő rendszerének legújabb változata, az SAP S/4 HANA új képességeit.

 

A teljes SAP-környezetet a digitális gazdaság kívánalmai szerint lehet átalakítani és optimalizálni a Fujitsu XpressWay for SAP S/4HANA „all-in-one” rendszerbevezetési csomag segítségével. A Fujitsu Analytics Accelerator Platform for SAP Vora, élő demóiból pedig kiderül, hogyan lehet a nagyvállalati rendszerek és a Hadoop adatbázisok adatainak felhasználásával konszolidált, interaktív analitikát végezni az SAP-rendszerben. 

 

A nagy teljesítményű infrastruktúra és alkalmazáskörnyezetek támogatják az SAP HANA és SAP S/4HANA technológiára épülő, új üzleti modellek kialakítását. Ezek a modellek valós időben kapcsolják össze egymással az embereket, az eszközöket és az üzleti hálózatokat. A rendezvényen bemutatott XpressWay megoldás az IT és az üzleti szervezet közötti szakadékot áthidalva, összehangolja egymással a technológiai és az üzleti folyamatokat, hogy az ügyfél sikeresen lebonyolíthassa a digitális átalakulást.

 

„Az S/4HANA technológia bevezetésével teljesen átalakítjuk folyamatainkat, amiben a Fujitsu valódi partnerként támogat minket. Világszerte 7x24 órában garantálja rendszereink elérhetőségét, és új ismereteket biztosít számunkra a legújabb S/4HANA technológia bevezetéséhez” – nyilatkozta Thomas Kriechbaum, a Fujitsu és az SAP közös ügyfele, a HOERBIGER vezérigazgató-helyettese. 

 

A SAP S/4HANA piaci terjedésével a Fujitsu a szolgáltatások és a megoldások széles skáláját nyújtja az új technológiához – a PRIMEFLEX for SAP Landscapes integrált rendszertől annak használat alapján fizetendő (pay-as-you-go), felhőalapú változatáig. A Fujitsu Cloud Service K5 a felhőben futtatja nagy teljesítményű memórialapú számítási motoron a HANA-feladatokat. Ezen túlmenően a Fujitsu 16 dedikált adatközpontból nyújt menedzselt SAP-szolgáltatásokat szerte a világon, és több mint 2800 SAP-tanácsadót foglalkoztat. A felhőalapú szolgáltatási modellt követő nagyvállalatoknak kínált Cloud Foundry szolgáltatásokkal a Fujitsu ügyfelei a tágabb felhőkörnyezet központi részeként kezelik az SAP DevOps környezetet. 

 

Az intelligens, jövőre felkészített „hálózati” nagyvállalat megteremtése

Napjaink IoT és Big Data által meghatározott környezetében a Fujitsu SAP-megoldásai támogatják az intelligens és jövőre felkészített „hálózati” nagyvállalat működését. A Fujitsu SAPPHIRE NOW standján megtalálható Virtual Factory egy ipari IoT-megoldást mutat be: a Fujitsu Connected Enterprise-t. A látogatók megtudhatják, hogyan teszi lehetővé az IT és az operatív technológia konvergenciája a proaktív felügyeletet, és hogyan egyszerűsíti az üzleti működést – gyakorlati felismeréseket biztosítva az eszközök és a gyártási folyamatok minden aspektusáról. A fejlett analitikával kiegészített intelligens automatizáció minimumra szorítja a kockázatokat, mérsékli a működési költséget, és bizonyítottan fokozza mind a hatékonyságot, mind pedig az ügyfélelégedettséget.

 

„Nem feltétlenül szükséges technológiaváltás ahhoz, hogy egy szervezet a maximumot hozza ki az SAP-architektúrából. Ennél sokkal fontosabb, hogy ésszerűsítse folyamatait, megszüntesse a szigetszerű működést, és újratervezze a környezetet az S/4HANA segítségével. Sokan felismerik a platform szükségességét, de tanácstalanok azzal kapcsolatban, hogyan tudnák bevezetni az SAP HANA és SAP S/4HANA rendszereket és maradéktalanul kiaknázni azok teljesítményét. Mi segítünk nekik teljes körűen, funkcióról-funkcióra haladva átgondolni az üzleti folyamatokat, és használatba venni az új megoldásokat többek között az ügyelek elköteleződése, az üzleti innováció és a nagyvállalati produktivitás terén” – mutatott rá Asif Poonja, a Fujitsu America Inc. alelnöke és SAP-praxisának vezetője. 

 

Komplett megoldáskínálat SAP-környezetekhez 

Az SAP-környezetekhez optimalizált, helyben telepített megoldást kereső ügyfeleknek a Fujitsu PRIMEQUEST szerverek új generációja biztosítja a szükséges üzletmenet-folytonosságot és kimagasló skálázhatóságot. A PRIMEQUEST skálázható és biztonságos, magas rendelkezésre állási szintű rendszer, amellyel egyszerűen bevezethetők az új szolgáltatások. Így az ügyfél mindig készen áll a jövőbeni növekedésre. Az elődefiniált és előtesztelt PRIMEFLEX for SAP integrált rendszerek robusztus és agilis infrastruktúrát kínálnak az SAP-alkalmazások gyors és biztonságos bevezetéséhez és működtetéséhez, és segítségükkel rövidebb idő alatt átalakítható az SAP-környezet.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05