Már HD felbontásban is nézhetik a MinDig TV Extra adott csomagját
Az Antenna Hungária és a FOX Networks Group közötti együttműködésnek köszönhetően már akár HD felbontásban is nézhetik a MinDig TV Extra adott csomagjára előfizetők a FOX, a NatGeo és a NatGeo Wild csatornákat a HbbTV – hibrid televíziós szolgáltatás keretében.
2017. május közepétől amennyiben a MinDig TV Extra digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás adott csomagjára előfizetők a FOX, NatGeo, illetve NatGeo Wild csatornák valamelyikére lépnek, megjelenik egy sárga gomb és egy felhívás a képernyő jobb alsó sarkában. A sárga gomb megnyomása után az eddigi SD felbontás helyett már egyből HD képminőségben élvezhető az adás. Ennek feltétele, hogy a MinDig TV Extra előfizető rendelkezzen egy HbbTV-képes okos tévékészülékkel, amely az internethez is csatlakozik. A sárga gomb csak abban az esetben jelenik meg, ha ezek a feltételek teljesülnek.
A földfelszíni digitális televíziózás multimédiás és interaktív szolgáltatásokat is lehetővé tevő szabványa, a Hbb TV - Hybrid Broadcast Broadband – segítségével valósul meg ez a képminőség váltás. A 2014 óta forgalmazott okos televíziók többsége rendelkezik Hbb TV funkcióval is, melyet akkor tud a néző kihasználni, ha internetre csatlakoztatja a tévékészülékét. A most elindított HD-csatornák az interneten keresztül jutnak el a nézők lakásába. Magyarországon a kutatások szerint jelenleg a háztartások 18,5%-a, körülbelül 750 ezer háztartás rendelkezik HbbTV-képes tévékészülékkel. A HbbTV-képes készülékek márkái és modelljei ellenőrizhetők a MinDig TV weboldalán: www.mindigtv.hu/vevokeszulekek
Az Antenna Hungária 2013-ban indította el kísérleti HbbTV szolgáltatását MinDig TV Plusz néven, majd 2014-ben az MTVA-val együttműködve műszaki szolgáltatóként közreműködött az első kereskedelmi szolgáltatásként működő HbbTV portál, a Médiaklikk elindításában.
A FOX tévécsatorna a legújabb amerikai sorozatokat hozza el a nézőknek, így a MinDigTV Extra előfizetői olyan műsorokat élvezhetnek, mint a kultikus The Walking Dead, a világpremierrel bemutatott Outcast, az örök klasszikus Simpson család, vagy a Susan Sarandon főszereplésével készült Viszály: Bette és Joan. A National Geographic a történelem, a tudományok és a kultúra világába kalauzolja a nézőket újszerű és elgondolkodtató műsoraival. A NatGeón látható többek között az Isten nyomában Morgan Freemannel sorozat, valamint az Oscar-díjas Geoffrey Rush főszereplésével készült Géniusz, amely Albert Einstein életének titkaiba enged bepillantást. A NatGeo Wild nézői a vadvilág igazi arcát ismerhetik meg: a csatorna lenyűgözően szép felvételekkel mutatja be a vadon élővilágát, és kontinenseken átívelő utazásra invitálja a természetfilmek rajongóit.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- A DoQ a DIGI TV-n
- Indul a NauBit SmartBoat szolgáltatása a balatoni hajósok számára
- Újabb kódolatlan hetek a MinDig TV-n!
- Hét aktuális jogszabályváltozás az NMHH-nál
- A DIGI és a Discovery Networks kibővíti együttműködését
- Kibővült csatornakínálattal készül a karácsonyra a MyTV
- Az M3 és a Mozi+ az ünnepek alatt kódolatlanul a MinDig TV-n
- A kábelkommunikációs cég vezetője személyesen kötötte be a szupergyors internet és digitális TV szolgáltatást egy monori előfizetőnél
- Kódolatlan RTL Spike hónap a MinDig TV-n!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.