Közösségi média realityt indít a Pepsi
Most először maguk a játékban résztvevők alakíthatják és irányíthatják az eseményeket, és kísérhetik el Európán átívelő útjára a Pepsi legújabb kampányának főhősét, aki a futball és a szurkolás világának megismerése céljából egészen az UEFA Champions League cardiffi döntőjéig utazik.
Az egyedülálló kezdeményezés révén a játék résztvevői naponta dönthetnek arról, hogyan alakuljon az utazás útvonala és története, miközben izgalmas kihívások elé állítják a Pepsi utazóját, Saiidot. A háromhetes túra során a kampány főhőse folyamatosan választási helyzetekbe kerül, amelyek kimeneteléről online dönthetnek a Pepsi-rajongók reakciójelek segítségével.
A május 13-án induló utazás alatt Saiid, vagyis Süveg Márk, az Akkezdet Phiai zenekar alapítója, a Pepsi kalandora megismerkedik a foci és a szurkolás világával, végállomása pedig az UEFA Champions League cardiffi döntője lesz. A Pepsi-rajongók maguk is részesei lehetnek a három hetes utazásnak, ugyanis teljes egészében ők irányíthatják az útvonalat, és így a történet alakulását is. Ehhez naponta kell meghozniuk az izgalmas lehetőségeket rejtő döntést a Pepsi hivatalos Facebook oldalán, reakciójelek segítségével arról, hogy merre menjen tovább, és milyen kihívást teljesítsen Saiid. Az interaktív Facebook realityhez a játékot és annak menetét bemutató kisvideók is készültek.
„Amikor csak tehetem, utazom, hogy minél több kultúrát, embert ismerhessek meg, így nem is volt kérdés, hogy igent mondok a Pepsi felkérésére és az Európán átívelő kalandra. Kíváncsi vagyok, milyen döntéseket hoznak helyettem a játékban résztvevők, és mennyiben fog változni a focihoz való hozzáállásom, hiszen most elmerülhetek a focirajongók világában, a focis hagyományokban itthon és Európa számos országában” – mondta el Saiid, a Pepsi utazó kampányának főhőse.
A Pepsi minden hétköznapi és különleges pillanatot megél, különös tekintettel azokra a momentumokra, amikor arról kell döntenünk, belevágunk-e egy kalandba, követjük-e a szenvedélyünket anélkül, hogy bármi is visszatartana bennünket. A márka és nem mindennapi kampánya ezekre az izgalmas, pozitív kimenettel bíró döntésekre, kalandokra helyezi a hangsúlyt.
Kapcsolódó cikkek
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
- Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
- Szabadulószoba-világbajnokok lettek szomszédaink
- Izgalmas bejelentések a Game Developers Conference-en
- A Samsung Smart TV-in érhető el először a Facebook videoalkalmazása
- Itthon is elérhető már a HyperX Alloy FPS gamer billentyűzet
- Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált
- Leáldozott a mobilappok kora?
- 2016-ban sport eseményekre és filmekre kerestek legtöbben a magyarok
- Tizenöt éve született meg az első generációs Xbox
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyszerű Airpods-tisztítás és új vezetékes headset gamereknek
Neked is fejtörést okoz, hogy mivel tudnád Apple Airpods fülhallgatódat megfelelően és károkozás nélkül tisztítani? Vagy épp teljesen másban vagy, és azon agyalsz, hogy milyen gaming headsettel tudnál megszabadulni a késleltetéstől? Akkor érdemes továbbolvasnod, mert a Sandberg most mindkét problémára elhozta a megoldást!
A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.