Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber
Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal. Az új globális kommunikációs platformot üzleti megoldásként a legkisebb és a legnagyobb cégek és márkáknak is igénybe vehetik a célcsoportjaikkal folytatott kommunikációban.
Elindította Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása. Az új megoldás egyszerre tesz lehetővé nagyléptékű és személyes, azonnali kommunikációt, illetve közösségi funkciókat a legkisebb és a legnagyobb cégek, márkák, sztárok és közéleti szereplők számára. Az új funkció segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el. A Közösségi Fiókok olyan eszköztárat nyújtanak, amelynek részeként egyetlen, közös platformon többféle személyes (1-on-1) és közösségi, tömeges kommunikációs lehetőség áll rendelkezésre közönségük megszólítására, elkötelezettségük növelésére.
„A Viberen keresztül a felhasználók már ma is szabadon és teljes biztonságban kommunikálhatnak családjukkal, barátaikkal vagy éppen kollégáikkal. Ma egy olyan új megoldást mutattunk be, amely cégekkel, szolgáltatókkal vagy éppen kedvenc márkáikkal és sztárjaikkal is hasonló összekapcsolódást tesz lehetővé” – mondta Michael Shmilov, a Viber operatív igazgatója. „Az elsőként aktivált új funkciók segítségével a vállalatok, brandek vagy művészek üzenetekben, illetve egy, teljesen az igényekre szabható felületen szólíthatják meg vásárlóikat és rajongóikat” – tette hozzá.
Hogyan működik?
A Közösségi Fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és a személyes kapcsolatok platformjaként hatékonyan segíthetik az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. A Nyilvános Fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen, mintegy életre keltve saját márkájukat. A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.
A Közösségi Fiókok további funkciói:
- a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók;
- közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül;
- illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével.
A Viber ma tette világszerte elérhetővé a Nyilvános Fiókokat, olyan partnerekkel, mint a Huffinton Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit
- A honor 5X stílusos, mégis megfizethető
- Sokan szeretnének többet a jóból
- Két hét alatt 10 ezren töltötték le a „Kékgalléros állások tinderét”
- A Telekom új domino kártyás opciókat vezet be
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Csak a Jófogás látott fényt ingatlanos applikációban
- Egy hónap alatt népszerű lett a Taxify Budapesten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.