A Panasonic elérhetővé tette a Netflix hozzáférést a 2016 előtt gyártott televízióin is

forrás: Prím Online, 2016. július 24. 13:07

A Panasonic bejelentette, hogy a 2014 és 2016 között gyártott televízióin is elérhető az online videószolgáltatást nyújtó Netflix.

„Azoknak a felhasználóknak, akik olyan prémium márkát választanak, mint a Panasonic, fontos, hogy folyamatos támogatást nyújtsunk és elérhetővé tegyük a legújabb technológiákat és tartalmakat. Semmi kétségünk nincs afelől, hogy egyre több magyarországi ügyfelünknek is szüksége van Netflix hozzáférésre” – mondta Ireneusz Smaga, a Panasonic Közép-Kelet Európáért felelős igazgatója. 

 

A Panasonic felmérései alapján elmondható, hogy minden paramétert automatikusan adaptáltak a televíziókhoz; nincs probléma a puffereléssel és a filmek minősége is kifogástalan. 

 

A Netflix a világ vezető VOD (video on demand) szolgáltatója, amely csekély szolgáltatási díj ellenében biztosítja számos film és sorozat online elérhetőségét. 

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09