A Panasonic elérhetővé tette a Netflix hozzáférést a 2016 előtt gyártott televízióin is
A Panasonic bejelentette, hogy a 2014 és 2016 között gyártott televízióin is elérhető az online videószolgáltatást nyújtó Netflix.
„Azoknak a felhasználóknak, akik olyan prémium márkát választanak, mint a Panasonic, fontos, hogy folyamatos támogatást nyújtsunk és elérhetővé tegyük a legújabb technológiákat és tartalmakat. Semmi kétségünk nincs afelől, hogy egyre több magyarországi ügyfelünknek is szüksége van Netflix hozzáférésre” – mondta Ireneusz Smaga, a Panasonic Közép-Kelet Európáért felelős igazgatója.
A Panasonic felmérései alapján elmondható, hogy minden paramétert automatikusan adaptáltak a televíziókhoz; nincs probléma a puffereléssel és a filmek minősége is kifogástalan.
A Netflix a világ vezető VOD (video on demand) szolgáltatója, amely csekély szolgáltatási díj ellenében biztosítja számos film és sorozat online elérhetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- HDR és Ambilight a Philips idei UHD tévéiben
- A Philips mindenki számára elérhetővé teszi a Full HD tévézést
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Jelentősen bővíti az okostévés tartalmait a Philips
- Idén a képminőség mindent visz a Philips tévéknél
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- Mától bármelyik Philips okostévén nézhető a Netflix idehaza is
- A SONY bevezeti legújabb Ultimate 4K HDR TV modelljeit, a BRAVIA Z sorozatot
- Teremvilágítás északi fénnyel
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.