Az ABC Data a NAVITEL közép- és kelet-európai disztribútora
2016 júliusától az ABC Data, a modern IT és szórakoztató elektronikai piac egyik vezető disztribútora regionális szerződést kötött az elektronikus térképek és autós navigációs megoldások egyik vezető Európai szolgáltatójával, a NAVITEL-lel. A gyártó kiugró növekedést ért el a közép- és kelet-európai régióban.
Az ABC Data az egyetlen olyan IT forgalmazó a régióban, amely közvetlenül nyolc piacon működik: Lengyelországban, Csehországban, Észtországban, Litvániában, Lettországban, Romániában, Szlovákiában és Magyarországon. „Az ABC Data hálózatának mérete tényleges hasznot hajthat számunkra, illetve biztosítja, hogy növelni tudjuk részesedésünket az autónavigációs megoldások piacán” - mondta el a megállapodás kapcsán Tobiasz Jankowski, a NAVITEL EUROPE ügyvezető igazgatója.
„Az ABC Data hároméves üzletfejlesztési stratégiájával összhangban a vállalat tovább növeli a regionális szerződéseinek számát, hogy 2018-ra a közép- és kelet-európai régió vezető IT disztribútora legyen. Ez az új szerződés fontos lépés a célunk elérése felé” – mondta el Poros Gábor, az ABC Data Hungary ügyvezető igazgatója.
Közép- és Kelet-Európában az ABC Data jelenleg több mint 13 000 viszonteladóval működik együtt, ezzel a régió első számú IT forgalmazójának számít, a legszélesebb értékesítési hálózattal. Ez az eredmény többek között a fejlett raktár- és logisztikai infrastruktúrának köszönhető. Az ABC Data négy raktárral működik a régióban, amelyek Varsóban, Sosnowiecben, Bukaresten és Budapesten találhatóak. A stratégiai pontokon elhelyezkedő raktárak 24 órás, vagy gyorsabb szállítást biztosítanak a teljes régió területén.
„Reméljük, hogy az ABC Data kiterjedt infrastruktúrája minden fél előnyére válik: nemcsak a NAVITEL, de a viszonteladók is profitálnak belőle, akik egyszerűen és gyorsan juthatnak hozzá a hatékony, folyamatosan frissített és a legtöbb operációs rendszerrel (Android, iOS, BlackBerry, Windows, Symbian, Bada) kompatibilis navigációs megoldásokhoz” - tette hozzá Tobiasz Jankowski.
A megállapodást követően a NAVITEL felajánlotta, hogy elektronikus térképei elérhetőek lesznek azon országok anyanyelvén, amelyekben az ABC Data jelen van.
„A NAVITEL-lel kötött közép- és kelet-európai szerződésünk kiemelten fontos számunkra. A 2016-2018-as időszakra vonatkozó stratégiánk célja a piaci pozíciónk folyamatos erősítése nem csak Lengyelországban, hanem a régió többi piacán is. Ahhoz, hogy ezt elérjük, egy sor intézkedésre volt szükség, mint például a teljes régióban helyi értékesítési-, logisztikai-, technológiai- és pénzügyi csapatok létrehozása. Ennek köszönhetően viszonteladóink jelentősen egyszerűsíthetik nemzetközi üzleti tevékenységüket, és elérhetik a maximális méretgazdaságosságot” – mondta Andrzej Kuźniak, az ABC Data alelnöke és igazgatótanácsának tagja. „A mai naptól a NAVITEL is élhet ezekkel a lehetőségekkel, illetve elérheti több mint 13 000 viszonteladónkat a régió nyolc kulcsfontosságú piacán” – tette hozzá az alelnök.
Kapcsolódó cikkek
- Logisztikai központot nyit Budapesten az ABC Data
- Nyaralásbarát GPS a Mio-tól
- Virtuális kerékpárverseny a Mio-val, nem csak profiknak
- Black Friday 2015: A Mio is beszáll az idei kedvezményháborúba
- Phablet méretű mobil a Honortól
- Offline módban is használhatjuk majd a Google Mapset
- Mio Base Map előre telepített térkép nélkül
- Két Galileo navigációs műholdat helyezett pályára az ESA
- Világszabvány akar lenni a HERE navigáció
- Mio Combo: a fedélzeti computerek alternatívája
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).