Változik a MÁVDIREKT hívószáma
A foci Eb magyar meccseinek szünetében sokkal többen telefonáltak az ügyfélszolgálatnak
Július elsejétől megszűnik a MÁVDIREKT 06 40 49 49 49-es kék száma, helyette a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámot kell tárcsázni. Általában péntekenként ugranak meg a telefonos érdeklődések, de az elmúlt két hétben a labdarúgó Európa-bajnokság magyar mérkőzései szünetében volt a legintenzívebb a hívásszám.
Július elsejétől megszűnik a MÁVDIREKT helyi tarifával hívható, 06 40 49 49 49-es kék száma a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság január közepén életbe lépett rendeletének következtében. Ezt követően a +36 (1) 3 49 49 49-es hívószámon érhető el a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata belföldről. Június 30-ig még mindkét szám hívható, azután – három hónapon át – a telefonálót automata hangbemondás tájékoztatja a kék szám megszűnéséről és az új elérhetőségről. Az új hívószám 1-essel kezdődő, normál tarifájú budapesti számnak felel meg, ezért a hívó fél a saját előfizetői csomagjában erre az előhívószámra megállapított díjat fizeti.
A MÁVDIREKT könnyen kezelhető menürendszere nem változik: a megfelelő szolgáltatás kiválasztása után képzett szakemberek nyújtanak gyors és szakszerű segítséget az érdeklődőknek. A szolnoki call centerben több mint harminc vasutas ad éjjel-nappal azonnali tájékoztatást a leginkább menetrenddel és díjszabással kapcsolatos napi 1700 telefonhívásra és 70 e-mailre. Az érdeklődés péntekenként és a nyári időszakban a legintenzívebb, de az elmúlt két hétben a labdarúgó Európa-bajnokság magyar mérkőzéseinek szünetében is megszaporodtak a hívások. Az utasok néha még hívás közben is kommentálták a mérkőzés pillanatnyi állását. Tipikus célállomások lettek a francia stadionok városai, az oda irányuló vasúti utazások és menetjegy árak iránt az átlagosnál sokkal többen érdeklődtek.
Legyen szó belföldi és nemzetközi információkról, jegyvásárlási lehetőségekről vagy mozgássérültek utazásának megszervezéséről, a MÁVDIREKT a nap 24 órájában az utazók rendelkezésére áll, igény esetén angol nyelven is. A MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata emellett abban is segít, hogy a talált tárgyak visszakerülhessenek a tulajdonosokhoz.
Az új, +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszám éjjel-nappal hívható, de a kérdések az informacio@mav-start.hu e-mail címre is eljuttathatók az ügyfélszolgálat munkatársainak.
Kapcsolódó cikkek
- Kilenc Logitech terméket ismertek el Red Dot 2016 Termékdizájn-díjjal
- Két új gamer billentyűzet érkezik a Logitechtől
- Nyolc elismerést gyűjtött be a Logitech
- Már kétszázezernél is többen használják a Vonatinfó applikációt
- Az új mechanikus, gamer billentyűzetet 70 millió leütésre tervezték
- Logitech K780 Multi-Device: Billentyűzet bármilyen eszközhöz
- Megérkezett a SPEEDLINK új mechanikus billentyűzete, az ULTOR
- 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
- Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
- Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: