Google Trendek: ajándékkeresési dömpinggel érkezik a Valentin-nap
Ajándékkeresési dömpinggel érkezik a Valentin-nap. A Google Trendek keresési kimutatásai alapján az “ajándék” szóra az elmúlt években a karácsonyi időszak után legtöbbször Valentin-nap környékén, illetve április-május környékén kerestek az emberek Magyarországon. A trend idén sem látszik változni, a Google-ben is ajándékkeresési dömpinggel érkezik február 14., ez pedig jó üzleti lehetőség a Valentin-nap környékén termékeiket az interneten hirdető vállalkozásoknak.
Nem csak azok a vállalkozások örülhetnek a Valentin-nap közeledtének, akik ajándékként is adható terméket vagy szolgáltatást kínálnak, az utazási kedv is fellendül, a Google Trendek adatai alapján a nyári csúcsidőszak mellett ilyenkor keresnek a legtöbbször utazásra az emberek Magyarországon a Google-ben.
Az ajándékok és utazás mellett az éttermekhez is újra megjön az internetezők kedve: a december-januári visszaesést követően az éttermekre irányuló keresések is megugranak Valentin-nap környékén az elmúlt évek Google keresési trendjeinek tanúsága szerint.
Azért, hogy a Valentin-napból az ünneplő párok mellett a magyarországi vállalkozások is a legtöbbet hozhassák ki, a Google összeállított egy 5 tippből, és fontos, szem előtt tartandó trendből álló listát:
1. Meglátni és megszerezni
Az ajándékötletekre irányuló keresések Magyarországon és világszerte is kiugróak a Valentin-napot megelőző időszakban, ezért érdemes ezeket kiemelni a termékek leírásában. Általánosságban elmondható, hogy az “igazi” keresése közben sokan el is köteleződnek: az internetezők több mint ötöde (22%) az online keresést követően interneten vásárol.
2. Nem csak párosan szép
Nem érdemes megfeledkezni azokról sem, akik egyedül töltik a Valentin-napot. Szezonális akciókkal, termékekkel a Valentin-napot nem ünneplők is vásárlásra csábíthatók egy vonzó ajánlattal. Az online felhasználók közel ötöde (19%) pedig csupán néhány pillanatot tölt kereséssel a tényleges vásárlás előtt, így akár másodperceken múlhat a siker.
Érdekesség, hogy a neves napot megelőző időszakban megugrik a “társkereső” kifejezésre érkező keresések száma.
3. A megközelíthetőség a siker kulcsa
A magyarországi internetezők közel negyede (24%) csupán a netes keresés kapcsán fedezi fel a környéken lévő vállalkozásokat. Egyszerű lépésekkel is elérhetőbbé teheti vállalkozását online: segítsen vásárlóinak megtalálni az olyan hasznos információkat mint vállalkozása telefonszáma, címe. A helyi vállalkozásoknak kedvez az is, hogy az online vásárlók 72%-a személyesen, a boltban veszi át szerzeményét.
4. Online születnek a döntések
A magyarországi internetezők 77%-a először online tájékozódik, ha információra van szüksége, és az internezetők közel fele (46%) online keresés közben találkozik először a későbbiekben megvásárolt termékkel.
5. Ihletet is ad
Ugyan sokan céltudatosan keresnek ajándékot (ékszer, étterem, virágküldés), az internetes keresések esetében az online felhasználók 25%-a ötletszerzés céljából böngészik. Egy-egy személyre szabott ajánlat, jól időzített kedvezménykupon segíthet vásárlóinak a döntésben.
Kapcsolódó cikkek
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit
- Kaspersky: az idősebbek sokkal körültekintőbb internet-felhasználók
- Fogyasztóvédelem: leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
- 2 milliárdhoz közelít a Szallas.hu
- Online légtérigénylő rendszer a HungaroControlnál
- Megnövelte Obama a kiberbiztonságra szánt pénzt a költségvetési tervezetben
- Franciaország új internetes oldallal erősíti a borturizmust
- Gyógyszertárkereső érhető el az OGYÉI honlapján
- Dobogós helyen van Magyarország a 4G-s letöltési sebességben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
SFFA 2024 – bejelentették az International Filmmakers 30 shortlistesét
A Creo örömmel jelenti be a Sony Future Filmmaker Awards 2024 shortlisteseit. A hat kategóriában 30 filmkészítőből álló shortlisten szereplő alkotók egyedülálló élményben részesülnek, és egy héten át különleges eseményeken vehetnek részt a Sony Pictures Studios Los Angeles-i telephelyén, beleértve egy workshopot, amely páratlan hozzáférést biztosít az iparág kulisszái mögé. A 2024. május 30-i díjátadó ünnepségen pedig kihirdetik a hat kategória győztesét, akiket szakértő zsűritagok választanak ki.
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.