360 fokos Samsung videó már a Facebookon is

forrás: Prím Online, 2015. november 24. 17:13

A Samsung és a Facebook együttműködéséből megszületett az első 360 fokos videó, amely a közösségi oldal saját felületén tekinthető meg. A speciális technológiával rögzített tartalom a Samsung Launching People nemzetközi kampányának Be Fearless aktivitássorozatához kapcsolódik. A kezdeményezés célja, hogy segítsen a fiataloknak különböző félelmeik, jelen esetben a tériszony leküzdésében. A technológiai mérföldkőnek számító videó a Samsung hivatalos rajongói oldalán, Magyarországon is elérhető.

A 360 fokban rögzített filmek és a virtuális valóság eszközök elterjedése gyökeres változást hoz az elkövetkező évek tartalomfogyasztási szokásaiban. Az új technológia térnyerésének egyik fontos lépcsőfoka a Samsung és a Facebook együttműködése, amelynek eredményeként a közösségi oldal felhasználói széles körben részesülhetnek az újfajta élményben. A Samsung 360 fokos videója november első felében került fel a vállalat hivatalos rajongói oldalára, ezáltal az első ilyen tartalom, amelyet a magyarországi Facebook felhasználók is megtekinthetnek.

A Samsung 360 fokos Facebook videója ide kattintva érhető el.

A tér minden irányában megtekinthető videó nem csak a technológia, de a pszichológia terén is hozhat jelentős előrelépéseket. A rövid klip a virtuális valóságot hívja segítségül, hogy segítsen szembenézni az olyan félelmekkel, amelyek mindenki számára ismerősek lehetnek. A Samsung és a Facebook együttműködésében született klip megmutatja, milyen látvány tárul a szemünk elé, amikor egy felhőkarcoló tetején, a korláton kívül sétálunk. Mindezt úgy tapasztalhatjuk meg, hogy fel sem kell kelnünk a fotelből, pusztán az egér, vagy a telefon mozgatásával változtathatjuk a kamera nézőpontját.

 



A Launching People kampány célja olyan kreatív és innovatív ötletek felvonultatása, amelyek megmutatják, milyen erővel bírnak a technológiai vívmányok, amikor valódi társadalmi problémák megoldásáráról van szó. A célközönség azok a digitális világban nevelkedett fiatalok, akik kezében a technológia igazi erővel bír és minden benne rejlő lehetőséget maximálisan ki is tudnak használni. A Facebookal való együttműködés elősegíti, hogy a kampány üzenete és a technológiában rejlő lehetőségek egy igazán széles körhöz jussanak el.



 

Kulcsszavak: videó Facebook Samsung

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05