Sony Pictures: a GVH engedélyezte a Viasat Hungária Zrt. felvásárlását
A Sony Pictures Television Networks megkapta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyét a Viasat3 és Viasat6 csatornákat működtető Viasat Hungária Zrt. felvásárlására.
A vevő magyarországi portfólióját jelenleg az AXN, az AXN White és AXN Black lineáris csatornák és két digitális szolgáltatás, az AXN Now és az AXN Player alkotja.
John Rossiter-t, az SPT Networks közép-európai régiójáért felelős ügyvezető igazgatóját idézve a közlemény hangsúlyozza: az új csatornák műsorkínálata remekül kiegészíti a jelenlegi portfóliót, s a felvásárlással a második legnagyobb kábeltelevíziós csatornaportfólió lesz a Sonyé Magyarországon.
Mint írják, a tranzakció tényleges lezárását követően az SPT Networks portfóliója 6,3 százalékos közönségarányra emelkedik a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban Magyarországon, ezzel a hazai piac második legnagyobb kábel és harmadik legnagyobb kereskedelmi portfóliója lesz.
A vevő február közepén közölte az MTI-vel, hogy eladja neki a magyarországi Viasat3 és Viasat6 csatornákat, valamint a hozzájuk tartozó Viasat Play szolgáltatást a Modern Times Group (MTG).
Kapcsolódó cikkek
- 30 milliós bírság az OLX apróhirdetési oldal tulajdonosának
- Online kereskedőket diszkrimináló cégeket bírságolt a GVH
- Digitális média az AXN-nél
- Eljárást indított a UPC ellen a GVH
- A GVH vizsgálja a Telekom és a Telenor együttműködést
- Eladnak két magyarországi Viasat-csatornát
- Ötvenmillió forintra bírságolta a netrisk.hu-t a GVH
- A GVH 10 millió forintra bírságolta a Telenort megtévesztő reklámozásért
- GVH: Húszmillió forintos bírság a Magyar Telekomnak
- Tizenegymilliós bírságot rótt ki a kábelszövetségekre a GVH
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.