Már GIF-eket és hangulatjeleket is küldhetünk a LinkedInen
Új funkcióval bővült a LinkedIn. A felhasználók a jövőben emotikonokat és GIF képeket is küldhetnek üzenetben.
Jelenleg 30 millióan használják a szakmai közösségi oldalt, a LinkedInt. A vállalat úgy döntött, frissíti a szolgáltatás üzenetküldési funkcióját, melynek révén mostantól a felhasználók számára a hangulatjelek és a GIF képek küldése is engedélyezett.
A vállalat hivatalos blogposztban számolt be az újításról, ahol azt is írták, hogy többen jelezték ilyen irányú igényüket, amit most átgondoltak, és megvalósítottak. Mindez tükrözi a valóságot, hogy a szakemberek ma már egészen máshogyan kommunikálnak egymással.
Vizuálisan az asztali verzió továbbra is letisztult és minimál dizájnú maradt, viszont a bal oldali sáv nagyon emlékeztet a Messengerre, hiszen különálló chatablakokat nyithatunk, ahol üzenetet írhatunk, képeket, dokumentumot küldhetünk, illetve különféle hangulatjeleket, matricákat és GIF-eket is küldhetünk. Ezek közül néhányat maga a LinkedIn készített, míg másokat a partnercége, a Riffsy.
A mobilalkalamzást szemügyre véve elmondható, hogy a frissítés sokkal jobban passzol a kisebb kijelzőhöz. A kezdőképernyőn az üzenet ikonra kattintva jön elő a csevegőablak, amely valóban a Messengert idézi.
Erre a lépésre szükség is volt, hiszen a különféle csevegőprogramok egymással szállnak harcba. Ezt a nagyok sem hagyhatják figyelmen kívül, többek között a Twitter is feleszmélt már korábban, és a közvetlen üzenetküldésnél kiiktatta a 140 karakteres limitet.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Már 600 ezer LinkedIn-tag van Magyarországon
- Animált GIF-ek segítségével fejezhetjük ki hangulatainkat a Facebookon
- Megérkezett az iOS 8.3 végleges verziója
- Egy Facebook poszt miatt tartóztattak le egy tinédzsert az USA-ban
- A YouTube GIF-eket tesztel
- Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
- Az Imgur nyugdíjazza a GIF-eket
- Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
- Az animált tartalmakat is támogatja a Twitter
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.