Új közösségi szolgáltatások az Oracle felhőben
forrás: Prím Online, 2015. szeptember 1. 10:11
Az Oracle új funkciókat mutatott be Oracle Service Cloud és Oracle Social Cloud megoldásaiban
Az új közösségi ügyfélszolgálati funkciók elősegítik a márkák közösségi megjelenését és a hozzájuk kapcsolódó üzleti információk megismerését egy új közös, önkiszolgáló megoldáson keresztül, valamint a javított közösségi szolgáltatási és eseménykezelő, illetve a privát adatokon alapuló, kiterjesztett közösségi figyelő és elemző kapacitások segítségével.
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új web alapú önkiszolgáló, a Community Self-Service megoldást, amely közösségi funkciókkal bővíti a központi, többcsatornás webes fületeket. Az Oracle Service Cloud lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt biztosítsanak a webes szolgáltatások és a közösségi interakciók között, kiaknázva a vevői ismereteket a szolgáltatás működésének tökéletesítéséhez. Ez a megközelítés segít a szervezeteknek egyszerűbbé tenni a felhasználói működést, így a fogyasztók gyorsabban találnak megfelelő válaszokat kérdéseikre, amely jelentősen hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati részlegek számára.
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új web alapú önkiszolgáló, a Community Self-Service megoldást, amely közösségi funkciókkal bővíti a központi, többcsatornás webes fületeket. Az Oracle Service Cloud lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt biztosítsanak a webes szolgáltatások és a közösségi interakciók között, kiaknázva a vevői ismereteket a szolgáltatás működésének tökéletesítéséhez. Ez a megközelítés segít a szervezeteknek egyszerűbbé tenni a felhasználói működést, így a fogyasztók gyorsabban találnak megfelelő válaszokat kérdéseikre, amely jelentősen hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati részlegek számára.
Kapcsolódó cikkek
- Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- Katasztrófa utáni helyreállítás a felhőből
- Az Oracle kibővíti a világ legátfogóbb vállalati felhőportfólióját
- Barracuda: kiterjesztett biztonság az Azure platformhoz
- Tévhitek miatt terjednek lassan a vállalati felhőszolgáltatások Magyarországon
- A budapesti LLP segíti az amerikai szoftveróriás, a BlackLine régiós terjeszkedését
- Felhőből nézhetünk videót az Ericssonnal
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
2024. április 18. 16:54