Már a Google Mapsen is megoszthatjuk az ételeinkről készült képet
Egy jó étteremben ülünk, és szeretnénk megosztani az élményt, a hosszas méltatás helyett sokkal többet mond egy fotó a vacsoráról. Ezeket a képeket hamarosan a Google Maps térképalkalmazáson is megoszthatjuk.
A Google nem sokkal azután, hogy megszűntette az ételek fotózására fejlesztett Tablescape alkalmazást, egy új szolgáltatás tesztelését kezdte el. A megoldás segít abban, hogy valóban jót ehessünk.
Az alkalmazás érzékeli, ha egy fényképet az étteremben készítünk, és felajánlja, hogy a képet csatolhatjuk a Google Mapsben az adott helyhez.
Egy étteremnél nemcsak a méltatásokat vagy az étlapot nézhetjük meg, hanem az ott járt emberek fotóit is. Sőt mi magunk is, ha nézegetjük a képeinket, és kedvünk támad valamelyik korábban fotózott kacsasültre, megnézhetjük, hol is ettük azt.
Az alkalmazást egyelőre csak a Map Maker magasabb szinten lévő kipróbálói tesztelhetik, de reméljük, hamarosan elterjed, ha a kezdeti próbák sikeresek lesznek.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Szelfi: a budapesti nők a legfüggőbbek
- HP PhotoPass Disneylandben
- Német autógyáraké lesz Nokia Here Maps
- Google Timeline – fedezd fel újra, ahol jártál
- Német autógyárak kezébe kerülhet a Nokia HERE
- A Google Street View segítségével Ausztrália csodálatos északi részein kirándulhatunk
- Az online ételrendelések öt éven belül átvehetik a vezetést az USA-ban
- Átküldhetjük androidos eszközünkre az asztali gépen elkészített útitervünket
- Az Uber technológiát és tehetségeket vásárol a Microsofttól
- A Google Maps figyelmeztet majd a vasúti átjárókra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.