Idén év végén érkezhet a YouTube előfizethető videómegosztó szolgáltatása
A YouTube bevétele a reklámokból származik. A vállalat azonban régóta tervezi egy reklámmentes videó megosztó szolgáltatás létrehozását.
A YouTube idén év végére tervezi egy reklámmentes, előfizetéssel működő videó megosztó csatorna létrehozását. A csatorna elsősorban zenei videókat, illetve olyan saját maga által „nevelt” hírességeket sugározna, mint például PewDiePie, a híres játék kommentátor. A Bloomberg cikkéből kiderül, hogy a TV csatornák, a Fox, NBC, CBS még nem szerepelnek a támogatók listáján, leginkább azért, mert a hálózatok a YouTube oldalát leginkább klippek, trailerek bemutatására tartják alkalmasnak, nem teljes műsorok sugárzására.
A YouTube jelentése szerint a partnerek 90%-a támogatja a fizetős csatorna létrehozását. Ha minden a terv szerint halad, bevezetését 2015 végére tervezik.
A szolgáltatás áráról még nincsenek hivatalos információk, de havi 10 dolláros előfizetési díjról lehet hallani.
Forrás: Ubergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- A mozizás élményével érkezik a Sony új Sound Barja
- 60 fps videókat is nézhetünk a YouTube Android és iOS alkalmazásában
- Okostelefonra cseréltük a CD-lejátszót
- YouTube Newswire: az első közösségi média hírcsatorna
- Az ízlésünket befolyásolhatják a Sony multi-room audio eszközei
- 8K videotámogatást kapott a YouTube
- Itt lesznek a jövő magyar Youtube-hírességei
- Egyharmadra nőtt a digitális zenei letöltések aránya
- A kvantumfizika lehet a tinik vigasza
- Nem fog működni a YouTube a régi eszközökön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).