Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről

forrás: Prím Online, 2015. június 30. 11:28

 A kampány elsődleges célja az volt, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét, arra, hogyan hozhatnak döntéseket az érdeklődésalapú reklámokkal kapcsolatban. A hazai digitális ipar kiválóan teljesítette vállalását, így közel négy millió hazai felhasználóhoz jutott el az egységes üzenetű európai kampány.

 A digitális ipar Brüsszelben, az EU-val folytatott tárgyalásokon tett ígéretet arra, hogy aktívan részt vesz a fogyasztók tájékoztatásában az ún. OBA (viselkedésalapú digitális reklámozás) sajátosságairól. A www.youronlinechoices.eu honlap már valamennyi európai nyelven elérhető, ahol a digitális felhasználó részletes információt kap és rendelkezhet adatainak kezeléséről is. 

 
Az edukációs kampány célja az volt, hogy a fogyasztókat tájékoztassa a honlapról, a viselkedésalapú online hirdetések működéséről, a döntési lehetőségeikről és tájékozottságuk növelésével erősítse a bizalmat az online hirdetések iránt. 
 
A kampány annak a hazai és európai szándéknak/stratégiának része, amely szerint a fogyasztói tájékozottság kiemelten fontos, és amelyben az ipar aktív szereplőként, a megoldás részeseként kíván közreműködni. A honlap létrehozása és a kódexben megfogalmazott szabályok után a kampány egy újabb fontos lépés a digitális világ önszabályozása területén – hangsúlyozta Fazekas Ildikó az ÖRT főtitkára.
 
A kampány az EDAA (European Interactive Digital Advertising Alliance), az IAB Hungary és az Önszabályozó Reklám Testület együttműködésében, valamint a hazai digitális média és szolgáltatók aktív közreműködésével valósult meg. A kampányhoz a médiumok és szolgáltatok széles köre - 444.hu, Adaptive Media, Adverticum, CEMP SH, CM Sales, CTnetwork, Gemius Hungary, Gmedia, Használtautó.hu, Infinety, Jófogás.hu, RTL Klub, Napi.hu, Nosalty, Origo Media Group, TV2 - ajánlotta fel felületeiket és szolgáltatásaikat.
 
Büszke vagyok erre a példaértékű hazai digitális piaci összefogásra, amelynek révén az edukációs hirdetések egy hónap alatt közel 26 milliószor jelentek meg és közel 3.75 millió egyedi felhasználóhoz jutottak el – fogalmazott Novák Péter az IAB Hungary elnöke.
 
Kulcsszavak: online reklám IAB-hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre

17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.

2024. április 26. 17:56

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 16:19

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50