Év végére 3,2 milliárd internetfelhasználó lehet
A Nemzetközi Telekommunikációs Szövetség (ITU) által kiadott tanulmány szerint 2015 végére 3,2 milliárd ember fogja használni az internetet. Az évente megjelenő elemzés vizsgálja a növekedést és változást az infokommunikációs területén világszerte.
2015-ben tovább nő az interenetezők száma világszerte. Az idei jelentés jelentős fejlődést és növekedést mutat, de még mindig sokat kell tenni a fejlődő országokban. Ezekben a régiókban négy milliárd ember van, aki még nem tud csatlakozni az internethez.
Nagyításhoz kattintson a képre
A kutatók állítása szerint több, mint 7 milliárd kapcsolat lesz 2015 végére, ami jelentős növekedés a 2000-ben még 738 millióhoz képest. A 2G hálózat a népesség 95%-hoz eljut, míg a 3G hálózat még csak a 69%-át fedi le a területeknek.
Az internethasználat Európában a legmagasabb, 82,1% azoknak a száma, akik otthon is csatlakozni tudnak, ezt követi Amerika, 60%-kal. Az internet sebessége azonban alig nőtt a tavalyi évhez képest.
Nagyításhoz kattintson a képre
Dél-Koreában éri el a legtöbb felhasználó a legnagyobb sebességű internetet, őt követi Franciaország, Írország és Dánia. A lista alján a sebesség tekintetében Zambia, Pakisztán és Senegal áll.
A teljes jelentés itt érhető el.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A közösségi média hálójában
- A mobiltelefonok virágkora még csak most kezdődik
- 5-ből 4 netező vásárol online
- Év végéig 6%-kal nő az internethasználat világszerte
- Egyre többen neteznek hazánkban
- Gyermekek az interneten: tiltás vagy megértés?
- Huawei: hamarosan 100 milliárd szenzor internetezik helyettünk
- Hatékonyabb a munkavégzés a korlátlan internet-hozzáféréssel
- Kínában többen neteznek mobilról, mint PC-ről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.